Gå til innhold

En strek er en strek??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke sant??

 

På graviditetstest altså :)

 

Tok en test i morges, med en svaaaak strek på, to uker over tiden for at mensen skulle kommet.

 

Dog kommer det litt brun utflod, og bittelitt friskt blod innimellom, men det kan gå bra likevel??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!

 

Det er nok en liten festeblødning eller noe.

Skrevet

Men festeblødningen tror jeg kom for tre uker siden. Siste mens er 2.okt, så det er to uker siden jeg skulle hatt mensen, men en uke før så kom det litt blod og masse sånn brunt. Nå kommer det bare rosa på papiret og bittelitt brunt.

 

Ååååååå dere aner ikke hvor glad jeg er, etter masse SA og over et år prøving!!

 

HI

Skrevet

Kan gå bra, men hvis streken blir svakere er det desverre et dårlig tegn. Jeg ønsker deg uansett lykke til.

Skrevet

Jeg har ikke fått strek før i dag. De har vært negative frem til i dag, så håper jo ikke at jeg mister IGJEN nå som jeg endelig fikk to streker :)

 

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...