Gå til innhold

kynnere siden 4 i morges, hvert 10.minutt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir gal! litt vondt mage/rygg, men helt overkommelige. Termin på onsdag. Hva er dette, liksom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde tatt en tlf til føden, kynnere skal ikke være regelmessige!

Lykke til! :)

Skrevet

Ehh.. sånn har jeg hatt det i 4 dager, ikke for å ta gleden fra deg.. men de sier at hvis det er rier på gang så kjenner du det! Lykke til.. Nå får disse barna komme snart :)

Skrevet

ja, har født før, så kjenner godt at disse vondtene ikke er i nærheten av rier, men hadde ingen kynnere sist som jeg kjente, så ble litt sånn var for hva dette kunne være:) Kjenner de best når jeg ligger/sitter, så de går vel over i løpet av dagen!

Skrevet

hadde det ogsp sånn, startet kl 04 og kl 16 var jeg til sjekk og da hadde jeg 5 cm. Merka det nesten ikke, var bare litt ubehag lissom..

lykke til

Skrevet

Så spennende, kanskje noe er på gang?

Du får holde oss oppdatert.

Skrevet

har hatt kynnere siden kl 16 i går ettermiddag, nesten ikke sovet i natt. har opptil tre kynnere på ti min, og får vondt i korsryggen og megen.. ringte føden nå, hun sa dte virket bare som det var kynnere men skulle spise noe søtt for å legge merke til at den lille beveger seg, ellers så skal jeg på sjekk etterpå..

Synes det var litt merkelig at det plutselig startet i går og ikke har gått over enda..

Skrevet

kynnerene mine var starten av modningsrier.. så jeg har 1-2 cm åpning, så nå kan ting skje når som helst=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...