Gå til innhold

Kolikk hos flere av barna deres?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nysgjerrig på om dere som har slitt med kolikk på 1.mann, også måtte gjennom det samme med barn nummer 2? Har en som hadde sterke kolokksmerter i ca 3,5mnd, og venter nå nummer to. Finner ikke ut om sjansen er stor for at også denne får kolikksmerter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hatt kolikkbarn selv, men kan svare ut i fra hva min venninne opplevde. Hennes første datter hadde kolikk, skreik i ett fra ettermiddagen til seine kvelden i flere måneder. De var helt utslitte..

 

Jente nr 2 var verdens roligste, sov mye både dag og natt.

Nå har de nettopp fått jente nr 3 og hun har heller ikke kolikk.

Skrevet

Ja, det var VELDIG godt å høre! Vi hadde også kolikkbarn, og er gravid igjen.

 

Er vennepar av oss har 3 barn, de to hadde ikke kolikk, men 3.mann hadde.

 

Så da satser vi på å legge gullegget nå, millemorill =)

Skrevet

føler meg nesten kjip når jeg skriver dette, men to av mine 3 hadde kolikk, den andre var det faktisk værre med : (

håper dere slipper det igjen for det holder med et kolikk barn, utrolig slitsomt.

 

Skrevet

Hei :-)

 

Første mann var plaget av kolikk og andre mann var mye verre, skrek på seg navlebrokk og det var et h...... Så jeg er veldig spent på hvordan nr. 3 blir hihihi

 

Håper han blir en rolig unge som sover maaasssseeee :-)

 

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...