Gå til innhold

Noen som har blødd litt der det har gått bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

evt hvor mye, smerter eller ikke smerter?

Og har noen blødd en klump i tillegg...?

Jeg gjorde det i sta og er nå kjempenervøs.. Ligger på sofaen og prøver å være heeelt i ro :( er så redd.. jeg har foreløpig ikke smerter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt flere dager med blødninger og en del magesmerter, men det er forsatt liv i magen.

Tror det er ganske vanlig å blø litt, og ha menssmerter...

Det går nok bra, masse lykke til:)

Skrevet

blødde du en klump også..? uff, sitter bare å venter på legetime klokka 2 jeg nå.. burde ha lest til eksamen, men klarer ikke å konsentrere meg om noen ting :,(

Skrevet

Nei jeg gjorde ikke det. Greit å dra til legen slik at du får svar.

Håper alt er i orden:)

Skrevet

Uff, dette er ikke noe greit å oppleve.. det vet jeg..

Koagler (klumpet blod) pleier legen å spørre etter dersom man blør ved graviditet. Jeg har forstått det sånn at det kan være et dårlig tegn. Jeg ønsker ikke å ta fra deg håpet altså, men jeg bare snakker av erfaring,og da har aldri koagler vært positivt. Men før du eventuelt har fått bekreftet SA så er håpet det eneste du har. Klor deg fast til håpet inntil det motsatte er bevist. Øsnker deg masse lykke til.

Skulle det ikke gå bra så håper jeg du forsøker igjen, og at det da vil gå bra..

Krysser fingrene for deg..

Skrevet

takk :( Jeg har ikke blødd noe mer, men jeg har ikke en god magefølelse.. har også mensensmerter, og hodepine.. kjenner ut som jeg skal blø mer hvert sekund, men det kan vel kanskje ta litt tid..

Skrevet

Da da jeg gikk med vesla så hadde jeg mye og smertefull blødning med klump, og etter mye om og men og div tester og par UL og en vond uke så fant vi ut at jeg fortsatt var gravid :) og iflg legen så viste det seg at jeg hadde mistet tvillingen.

Og i over halve svangerskapet i tillegg så hadde jeg små blødninger, de var ikke smartefulle, men gjorde meg mer enn nok nervøs..

Krysser fingrene og håper alt er bare bra med spiren..

Skrevet

Blødde en del med Iris. Ca 4 dager. Kom masse små klumper.

Denne gang hadde jeg blødd litt etter UL. Enda den var utvendig. Tror det var fordi jeg var redd og bekymret...Var på UL 2 uker etter, og fortsatt liv i magen min.

Har aldri mistet da..

Skrevet

Jeg får leve i (den grusomme) spenningen. får UL, blodprøve og samtale i morgen.. spent som bare det...

Jeg har ikke blødd mer, så får se i morgen. Lurer på hvordan denne kvelden og natta skal gå.. Legen var overasket over så høy puls jeg hadde, er helt stresset ihjel..

Skrevet

Jeg hadde litt blødning med mine to første, og det gikk bra:-) Litt menssmerter og antydning til en liten rosa blødning i dag, men saster på at det går bra det og:-) Har også mistet i uke 6 en gang.

Skrevet

jeg hadde en rød flekk i truseinlegget da jeg sto opp i dag omkrets på str med en 5krone. så tørket jeg meg og da kom det en blodklump. siden har jeg bare hatt litt lyserosa/oransj utflod.. noen som kjenner seg igjen, som det har gått bra med? blødde du noengang ut en klump sol-77?

Jeg sitter og krysser fingrer og tær for at det kanskje skulle ha gått bra likevel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...