Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. etter sex. Helt utrolig plagsomt, og litt stressende. Man blir jo bekymret...

Har sovet elendig i natt på grunn av at magen har vært knyttet som en knyttneve nesten kontinuerlig! Kan hende den har slappet litt av innimellom, men det har jeg i så fall knapt nok lagt merke til! Så det er jo ikke rier, det skjønner jeg, fordi de kommer i intervaller. Her er det bare et konstant ubehag i mageregionen og litt i ryggen. Kjenner lite liv også, og det er vel min største bekymring. 5 dager over termin i dag.

Er det kynnere jeg har bare, eller er det grunn til å være bekymret tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg også før natta, men da var det my liv inne i magen. Jeg hadde ringt føden og fårr gjort ei måling for å få vite hvordan baby har det.. Sikkert ingenting å bekymre seg for, baby blir jo også sliten når du har mye kynnere :)

Skrevet

Takk. Heldigvis kjenner jeg mer liv nå, så jeg er ikke bekymret lengre. Men kynnerne kommer enda med 5 min mellomrom eller noe. Det er ganske slitsomt, faktisk! Tørr nesten ikke ta de bringebærkapslene mine, i tilfelle det skal bli verre... Får se hvordan det utvikler seg utover dagen. Hvis jeg blir urolig igjen, er det vel bedre å ringe.

Skrevet

Jeg var inne på måling i forrige uke pga hyppige kynnere, og det er veldig slitsomt. Det kan jo være at du er i den spede begynnelse ;-) Ta det med ro og se det ann du. Ring føden om du føler for å snakke med dem, de er der for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...