Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Hvordan gjør dere det med samvær? Vi har aldri vært sammen, ungen er bare 5 måneder nå, men pappaen ønsker å begynne å ha ungen flere timer alene nå, vil jeg skal pumpe meg. Sier så at han vil begynne å ha ungen annen hver helg når ungen er ett år. Det er jeg ikke klar for i det hele tatt, trodde det var best at ungen bodde ett sted til den er nærmere 3 år. Noen med erfaring/peiling?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 har ein sønn på snart 7 mnd. her har far han 3 timer 3 dager i uken.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Her hadde far samvær fra babyen var 4 uker. Men det var kun 1-2 timer hver gang, et par ganger i uka. Jeg pumpet meg når hun ble noen mnd og han ville ha henne mer enn 1 time. Han begynte med å ha henne annenhver helg fra 1 år, men da hadde hun vært vant med å sove hos han innimellom. Ungen bor jo hos deg selv om han har overnattingssamvær annenhver helg Du kan ikke nekte far overnatting i 3 år til. Det går aldri igjennom. Dessuten blir det enda mer vanskelig for barnet å plutselig skal sove hos far når den er 3 år. Best å begynne i det små, å bygge samværet oppover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå