nick_317069 Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 jeg er i uke 29 og skal på vekst og vekt kontroll på lillegutt i magne min,har time kl.12.30 så jeg gleder meg til å se han igjen,får til og med 3D.skal oppdatere dere senere ha en fin dag og kos dere med magene deres
fått nr 2 <3 Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Lykke til :) Spendt på å høre hvor stor han er Min var 1190 i uke 28+3 Er 29+1 i dag Spennende å høre hvor stor de er
trultimor Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Lykke til ) jeg skal på UL til fredag å ha samme kontroll, spent på hvor stor hun er blitt.....gleder meg til å høre fra deg senere
nick_317069 Skrevet 16. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2009 ja han ble målt til å være 1863g så jeg skal tilbake om 4 uker,nå får jeg skikkelig oppfølging fordfi terminen min kan være feil,men uansett etter ny termin som jeg fikk i uke 18+6(termin29 januar)så blir jeg nok mest sannsynlig satt igang når jeg er i uke 37 fordi at jeg kan ikke føde en unge på over 4 kg sa han,jeg er selv lita og har bare født små barn fra før.skal ta glukosetest på torsdag,men kan ikke si at jeg gleder meg til det fordi jeg har så mye halsbrann at jeg har problemer med å klare meg uten gaviscon på nattestid.noen som vet om jeg kan drikke vann selv omjeg skal faste til den testen?????
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 Du kan ikke drikke vann før du skal ta glukosebelastningstesten! Var sikker på at jeg skulle stryke med av tørst da jeg skulle ta den , men det gikk jo bra det også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå