yasmina Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Og foretrekker du nettaviser eller den gode gamle varianten , papiravisen ? Her leser kun nettaviser: VG, dagbladet, gulfnews og innimellom HT ( harstad tidene) Stavanger Aftenblad. Foretrekker egentlig papir, iallefall en soendags morgen med en kaffekopp, men Gulfnews som er den eneste av de arabiske avisene som er OK, gis ut med ufattelig mye reklame og paa daarlig papir saa da blir det nett.
blond Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Jeg foretrekker nettavisene, leser fast Dagbladet og Aftenposten. Lokalavisa leser jeg i papirutgave. Det er koselig å lese papiravis, men på en måte enklere å lese på nett og det er langt mer miljøvennlig, mindre å rydde blir det også. Jeg ser nesten aldri nyheter på tv. Lørdagen med nesen i avisen tilhører en annen tid. Det var ganske koselig, men med barn blir det så mye forstyrrelser at det ikke blir noe kos igjen.
Lene~mor til tre Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Jeg leser lokalavisa, vg og dagbladets nettavis
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 jeg leser lokalavisa,den abonerer vi på, og innimellom vg nett. Kjøper sjelden aviser,samboern måtte før alltid kjøpe vg og dagbladet etter fotballkamper, nå tror jeg han har gått over til nett han og.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 lokalavisene, adressa, vg og dagbladet på nett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå