Kokkeli nyter våren:) Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Ny uke og nye muligheter!! Jeg er i gang igjen. har hatt en litt dårlig helg. Skal veie meg igjen i morgen kveld på kurs. Så har idag og i morgen på meg til å komme meg i gang igjen med spising og trim. Skal ut snart å gå tur:) Hvordan går det med dere da?
Agehya Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Slenger meg på her jeg Har gått ned 12 kg siden slutten av februar, men nå har jeg vært sløv og gått opp litt igjen. Jeg har veiedag på mandagen, så jeg klarer å holde meg litt i skinnet i helgen. Dagen tall: Vekt: 68,1 kg Midje: 81 cm Hofte: 95 cm Glemte å legge til at målet mitt er 60 kg. Jeg bruker Grethe Rode sine prinsipper og er medlem av vektklubben.no. Veldig greit å ha en plass å registrere mat og trim, for da er det lettere å selv se hva som fungerer og ikke.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Jeg er også medlem av vektklubben.no. Syns det er greit å ha kontroll, lissom..hehe:) Men nå er målet mitt snart nådd. På fredag var jeg kun 0,9 kg fra målet. Da har jeg tatt bort 47 kg siden 1.feb:) og 57 kg er borte siden okt-06.... De siste kiloene har gått VELDIG treigt, men så lenge det går riktig vei, skal jeg ikke klage:)))
Kulå Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 så fantastisk happy.... Jeg er fremdeles med : ) Har ikke gått ned så mye, 2-3 kg kanskje, men alt hjelper... Er flink til å ta sit ups hver dag, og noen få armhevinger blir det og¨så. Trener håndball 1 gang i uken, ca 2 timer, og det blir vel helst med det... Men har nå en avtale me ei om å gå tur hver torsdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå