Gjest Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Jeg kommer med et utsagn, du ska svare om det er lett eller vanskelig for deg, dermed komme med et nytt utsagn. La være å riste på julegaver før julaften?
Himmel og hav Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Lett! La være å spise sjokolade?
Guttemamman:-) Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Vanskelig! Stå opp klokka 6 om morran?
Gjest Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 Vanskelig La være å se på TV hele formiddagen.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. november 2009 #7 Skrevet 16. november 2009 Lett La være å dusje hver dag.
mamarama og lille banan Skrevet 16. november 2009 #8 Skrevet 16. november 2009 Lett Legge seg til rett tid om kvelden
Øyboeren med to små <3 Skrevet 16. november 2009 #9 Skrevet 16. november 2009 vanskelig! Gå ut blandt folk uten sminke
ippemo får augustbaby Skrevet 16. november 2009 #11 Skrevet 16. november 2009 Vanskelig! Logge av dib for å gjøre husarbeid?
Gjest Skrevet 16. november 2009 #12 Skrevet 16. november 2009 Vanskelig La være å oppdatere seg på facebook i pausen på jobben
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 16. november 2009 #13 Skrevet 16. november 2009 Lett Være den moren man sa man skulle være før man fikk barn
Mrs. X Skrevet 16. november 2009 #15 Skrevet 16. november 2009 Vanskelig!! La være å spise sjokoladen som ligger åpnet i skapet?
3småtroll♥ Skrevet 16. november 2009 #16 Skrevet 16. november 2009 vanskelig ikke kjefte på barna en hel dag?
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 16. november 2009 #17 Skrevet 16. november 2009 Vanskelig. Klare en dag uten dib?
digger Skrevet 16. november 2009 #18 Skrevet 16. november 2009 Lett Vaksinere barna eller ikke mot svineinfluensa?
Mammaen til Isak Skrevet 16. november 2009 #19 Skrevet 16. november 2009 Lett Ikke irrtere seg over andres bilkjøring?
*smula* Skrevet 16. november 2009 #20 Skrevet 16. november 2009 Vanskelig La være å sovne på sofaen på ettermiddagen.
Snuppa! Skrevet 16. november 2009 #21 Skrevet 16. november 2009 Lett Gå en hel uke uten å ha sex med mannen?
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 16. november 2009 #22 Skrevet 16. november 2009 Lett! Ha penger igjen rett før lønning?
Tøysetipp Skrevet 16. november 2009 #23 Skrevet 16. november 2009 Lett Spise sunt og fornuftig på ukendagene?
Mammaen til Isak Skrevet 16. november 2009 #24 Skrevet 16. november 2009 vanskelig ikke kjøpe seg nye klær når man har mer enn nok?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå