Candy girrrl Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Jeg har aldri.. Spilt monopol Bowlet (bor i by) Stått på skøyter Bulket en bil Hatt kokt potet til middag (spiser poteter altså) Og hadde faktisk aldri skiftet en bæsjebleie når jeg ble mor i en alder av 25.
Full house Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Spist sushi (Bulket en bil er vel neppe noe "alle" gjør eller?!)
Guttemamman:-) Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Hadde aldri skiftet bleie (med bæsj eller ei...) da jeg ble mor i en alder av 28! Har aldri smakt kebab noe jeg har inntrykk av at ALLE spiser... Har aldri vært i syden Har heller aldri stått på skøyter
Himmel og hav Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 Jeg har aldri klippet en plen ( av og til er det kjekt å være grassallergiker!) Jeg har aldri vært inne i en campingvogn Jeg har aldri hatt no' idol eller vært ihuga fan av noe eller noen.
shari_z Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 Aldri drukket øl, vin, osv eller røykt Aldri vært i syden Aldri stått på ski Aldri hatt hull i ørene
annki83 Skrevet 16. november 2009 #6 Skrevet 16. november 2009 har aldri bowlet har aldri stått på slalomski har heller aldri stått på snowboard hmm kommer ikke på flere i farta
Candy girrrl Skrevet 16. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 16. november 2009 Er faktisk litt stolt over å være en 31 år gammel kvinne og aldri laget en ripe. Ikke rakk ned på den du!! :-)
2søtesmåh Skrevet 16. november 2009 #8 Skrevet 16. november 2009 Aldri stått på rulleskøyter Aldri bowlet eller bulket bil jeg heller Aldri spurt en gutt/tatt initiativ til å bli sammen med noen. Men sp var jeg nesten 20 før jeg hadde min første kjæreste også da....... Aldri smakt sushi Aldri smakt Bacalao (men det skal jeg til helga ) Aldri forsovet meg til skole eller jobb Aldri strøket på prøve/eksamen Aldri fått parkeringsbot, min første og eneste bot er fra fotoboks i vår.
little old lady hoo Skrevet 16. november 2009 #9 Skrevet 16. november 2009 Aldri vært på "sydenferie" Aldri stått på slalomski/snowboard/skøyter Og sikkert mange andre ting. Tom i hodet i dag
Gjest Skrevet 16. november 2009 #11 Skrevet 16. november 2009 Jeg har aldri: Lest en blogg Spist sushi Sett en eisode av Hotel Cæsar Fått til en god biff Skiftet bleie (tiss og bæsj) før jeg fikk barn selv Spist mat som barna mine har spist på først (har inntrykk av at alle mødre gjør dette)
Prinsesse Gidderikke! Skrevet 16. november 2009 #12 Skrevet 16. november 2009 Aldri spist sushi Aldri vært på sydenferie Aldri fått en bot av noe slag Aldri fått til å bake sukkerbrød (noe som faktisk ergrer meg)
Gjest Skrevet 16. november 2009 #13 Skrevet 16. november 2009 aldri stått slalom aldri fått fartsbot, parkeringsbot eller annen bot. Og dumme deg som sa først at du aldri hadde bulket bilen....... Nå skjønner jo alle at de som ikke skriver det faktisk har bulket bilen he he he :-)))
Papegøyeblomst Skrevet 16. november 2009 #15 Skrevet 16. november 2009 Aldri spist sushi (til tross for at jeg har bodd 3mnd i tokyo...) Aldri smakt øl Aldri prøvd å kjøre bil Aldri vært på helsestudio Aldri spist kebab jeg er 37 år og bor i oslo....
Mammasgull 03_,09 og_10 Skrevet 16. november 2009 #16 Skrevet 16. november 2009 Aldri spist sushi Aldri kjørt slalom Aldri fått bot Hadde aldri skiftet bleie før jeg fikk barn Aldri vært i "syden" Aldri tatt fly Har aldri vært i bryllup Sikkert mye annet jeg ikke har gjort også
Gjest Skrevet 16. november 2009 #17 Skrevet 16. november 2009 Candy girrrl: Det var jeg å, men så skrøt jeg visst av det he he. For neste som skjedde var at jeg mosa hele fronten på bilen. Så jeg banket visst ikke hardt nok i bordet da jeg skrøt av mine 12 ripefrie år he he
flypapir Skrevet 16. november 2009 #19 Skrevet 16. november 2009 Jeg har aldri smakt på tran og har store planer med å fortsette å la det være slik..
mamarama og lille banan Skrevet 16. november 2009 #21 Skrevet 16. november 2009 Det kam skrives både slalåm og slalom.
mamma og trollemor Skrevet 16. november 2009 #22 Skrevet 16. november 2009 jeg har aldri sett filmen flåklypa grand prix. Alle vennene mine synes det er så ille så nå går det sport i det. Nå skal jeg ihvertfall ikke se den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå