Kokkeli nyter våren:) Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Jeg må ha de tynne. Da er de sprø og full av smak:) Syntes tykke ofte blir tørre og smuldrete..
yasmina Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Tykke, men de maa vaere gode og IKKe toerre
Lene~mor til tre Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Vi liker dem tykke slik at dem blir myke og gode
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 ikke for tynn, men ikke for tykk heller.
Gjest Skrevet 16. november 2009 #6 Skrevet 16. november 2009 Tjukk som bare det. Deilig med det mye inni
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. november 2009 #7 Skrevet 17. november 2009 Jeg liker best de tykke, men vi lager litt av hver =)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 17. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 17. november 2009 Hørtes fantastisk ut!! Nå ble jeg virkelig sulten på kakemenner:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå