Gå til innhold

Trenger fin kjole!! Tips??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i barnedåp i begynnelsen av desember. Og så kommer jo jul og nyttår... Er 19-23uker på vei de aktuelle datoene, og bunaden kan jeg bare drømme om å komme inn i :)

Tips? Nekter å betale flere tusen for en mammakjole. Men kanskje noen av dere vet om pene kjoler/tunikaer som kan funke selv med mage?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så en fin lilla tunika i HM katalogen nå. Kan fint brukes med mage :)

Skrevet

Jeg var istort lag i helgen og er 21+6 nå...jeg kjøpte meg en sort kjole uten stropper,med sånn strikk og paljetter på over ved puppene og som gikk ut fra under brystene i en A fasong liksom,og med en bolero til...fikk masse skryt og tenkte å og bruke det i jula;-) Kjøpte den på en butikk i Askim,men hvet jo ikke hvor du bor....men sånne fasonger er fint på oss gravide i allefall.Lykke til!!!Ps...jeg er litt stor fra før å så slet virkelig med det der;-)

Skrevet

mye kjekt på b-young ogå ;)

Skrevet

Hei Bumlebie :)

Jeg har to alternativer til jul.

No1 en kort svart kjole med høyt liv (brukte den i barnedåpen til nevøen min i vår)

No2 en kjole med mye stretch i. Veldig fin oven kulemagen :)

Begge kjolene kan du bruke etter babyen er kommet :)

Er mye fint rundt om på butikkene nå så det er bare å gå å se, men dropp mammaklær butikker, jeg synes de er alt for dyre!

Skrevet

eg kjøpte fin lilla kjole, til knærne, vid frå puppene og ned på MATCH i går, 500,-.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...