Bumblebeee Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Skal i barnedåp i begynnelsen av desember. Og så kommer jo jul og nyttår... Er 19-23uker på vei de aktuelle datoene, og bunaden kan jeg bare drømme om å komme inn i Tips? Nekter å betale flere tusen for en mammakjole. Men kanskje noen av dere vet om pene kjoler/tunikaer som kan funke selv med mage?
Helverine Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Jeg så en fin lilla tunika i HM katalogen nå. Kan fint brukes med mage
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Jeg var istort lag i helgen og er 21+6 nå...jeg kjøpte meg en sort kjole uten stropper,med sånn strikk og paljetter på over ved puppene og som gikk ut fra under brystene i en A fasong liksom,og med en bolero til...fikk masse skryt og tenkte å og bruke det i jula;-) Kjøpte den på en butikk i Askim,men hvet jo ikke hvor du bor....men sånne fasonger er fint på oss gravide i allefall.Lykke til!!!Ps...jeg er litt stor fra før å så slet virkelig med det der;-)
ES76 Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 http://www.mama-licious.com/#/collection http://www.asos.com/Women/Maternity/Cat/pgecategory.aspx?cid=5813#state=Rf-400%3D12359&parentID=Rf-400&pge=0&pgeSize=20&sort=-1 Selger dette bla. på asos.com, om du ikke bor i Osloområdet og kan dra på Svangerskapet - der har de MASSE kjoler til en fin pris:)
Venterpå#2 Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 http://www.asos.com/Asos/Asos-Maternity-Chiffon-Corsage-Babydoll-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=614432&cid=5813&sh=0&pge=2&pgesize=20&sort=-1&clr=Black <--- skal ha denne i jula jeg :)
Wenke 4åring, spire:) FØDEKLAR Skrevet 17. november 2009 #6 Skrevet 17. november 2009 mye kjekt på b-young ogå
♥Bubble♥ Skrevet 17. november 2009 #7 Skrevet 17. november 2009 Hei Bumlebie Jeg har to alternativer til jul. No1 en kort svart kjole med høyt liv (brukte den i barnedåpen til nevøen min i vår) No2 en kjole med mye stretch i. Veldig fin oven kulemagen Begge kjolene kan du bruke etter babyen er kommet Er mye fint rundt om på butikkene nå så det er bare å gå å se, men dropp mammaklær butikker, jeg synes de er alt for dyre!
leo77 Skrevet 17. november 2009 #8 Skrevet 17. november 2009 eg kjøpte fin lilla kjole, til knærne, vid frå puppene og ned på MATCH i går, 500,-.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå