Kokkeli nyter våren:) Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Her vet jegikke enda. Må ned i frysa og se hva vi har..
Lene~mor til tre Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Har ikke helt tenkt på det enda, får se hva det blir til etterpå når jeg skal lage middag. Det blir noe med poteter og grønnsaker iværtfall
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 kotteletter med gratinerte poteter....
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 fersk frosen fisk med potet og raspet gulrot.
Ranveig R Skrevet 16. november 2009 #6 Skrevet 16. november 2009 Nudlar og masse forskjellige woka grønsaker. Szcechuan- og/eller soyasaus til dei som ville ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå