GuttemammaTilTo Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 heihei:-) noen vet det kanskje her inne, men jeg strever med lange sykluser på 40-45 dager, så utifra mine beregninger skulle jeg ca hatt el rundt disse tider, MEN i går kveld følte jeg meg SÅ uggen og kvalm og da slo det meg at om jeg hadde hatt en "vanlig" syklus mnd, så skulle jeg vært rundt ikm! jeg leter vel ikke etter noe svar, for det er bare en måte å finne ut av om jeg er gravid allikvel ;-) hehe, men det er godt å lufte litt tanker når det plutselig kanskje var litt spennende, i alle fall for meg! jeg har hatt "normale" sykluser en gang innimellom, deriblandt den mnd jeg ble gravid med gutten min jan 08, så det kan jo skje! :-) jeg har ingen tester i hus fordi da bruker jeg dem bare opp med en gang, denne gang vil jeg vente til jeg er mer sikker siden det tar lang tid for oss å bli gravide! så enn så lenge får jeg gå å gruble litt! :-) ha en fin dag alle sammen!
Plutselig_gravid Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Hei Jeg har også slitt med lange sykluser de siste mnd. Og har et par mnd vært opp i 40 dager... Har du en normal syklus denne mnd og du er gravid, så kan jo det passe med kvalmen De siste mnd (bortsett fra en mnd)har jeg vært kvalm og uggen ved eggløsnig - så kanskje det skjer med deg også? Har aldri hatt problemer med kvalme før, men slo plutselig inn nå etter jeg fikk en tulle i mars/april 09.
GuttemammaTilTo Skrevet 16. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2009 hei! takk for tilbakemelding det er slitsomt å streve med lange sykluser når man prøver å bli gravid. ja det var det jeg også tenkte at kvalmen ville passet med syklusen om den skulle vise seg å være normal, men jeg har ikke helt den store troen siden det ville vært så uvirkelig! men det er jo godt mulig som du sier at det kan henge sammen med eggløsningen:-) jeg krysser så klart fingrene:-) Gratulerer så mye med ei lita jente! dere også ønsker to tette?
GuttemammaTilTo Skrevet 16. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2009 jeg så nå at du har jo to barn og allerede er gravid??
Plutselig_gravid Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 Jeg har to barn ja. Og så ble jeg gravid i september. Men det endte i ma/sa i begynnelsen av nov denne mnd, var i 8. uken. Den gravidieten var ikke planlagt over hodet, men så ble vi veldig vant til tanken da etter hvert. Og så aborterte jeg, Og da sa mannen at hvis jeg hadde lyst så kunne vi bare kjøre på å se hva som skjer ;) Så skjer det så blir det to tette, og det er jo det vi egetlig ha lyst på siden den neste mest sannsynlig blir den siste. Plutselig_gravid har jeg hatt til nick så lenge at det blir rart å kvitte seg med det, hehe Men håper jo på å snart plutselig bli gravid igjen
Plutselig_gravid Skrevet 16. november 2009 #6 Skrevet 16. november 2009 Og ja! Når man prøver å bli gravid er lange sykluser et herk. Og når man ikke prøver så er det egentlig ganske greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå