2. April Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Min soenn paa 10 mnd har begynt aa kaste opp ofte under maaltider. I det siste har det skjedd ca en gang pr dag. Det skjer mens jeg mater ham, han hoster et par ganger og saa kommer hele middagen opp igjen. Skal selvfoelgelig ta ham til legen men er det noen som har vaert borti noe lignende? Han er i fin form ellers og apetitten er god. Takk for svar!
Elin snart mamma til 3 Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 har opplevd akkurat det samme faktisk!! Er han litt forkjølet eller "surkler" litt i brystet?? vår var i helt ok form lenge før han ble værre så jeg koblet ikke at han kastet opp med at han hadde slimdannelse. Fikk t.o.m råd på helsestasjonen om å kutte ut mat i bit form , men heller gi helt slett mat. Legen her på legevakten sa at det var eneste måte de små kunne få opp slim. Mini me var syk da i tillegg så han endte på en antibiotika kur å etter det var vi kvitt oppkastet under måltidene
2. April Skrevet 16. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2009 Takk for svar. Det kan stemme her ogsaa, han har hostet mye i perioder og legen har tidligere sagt at det kan vaere astma symptomer. Han har ikke hostet noe saerlig i det siste, saa jeg har ikke tenkt paa at det kan ha en sammenheng.
Elin snart mamma til 3 Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 aner ikke hvordan man behandler det så tidlig da. siden jeg ikke er noen lege vil jeg anbefale deg i allefall å ta kontakt med legen for å høre om evn behandling :=) Ikke noe gøy når de små kaster opp maten sin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå