Sjokoladebolla Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Har du noen gode råd? Stod like godt opp igjen nå kl 2.30. Klør her og der, finner ingen stilling, småforkjøla, noe vondt i bekken/rygg, må stadig tisse, irritert i hele kroppen....og dette skal jo være det behagelige trimesteret. Hva gjør jeg?
Miss_J Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Jag har det som du, när jag väl har vaknat på natten kan jag inte somna igen... Jag blir snart galen!!! Inga direkta råd, men motion (tidigare på dagen/kvällen) och någorlunda sund mat hjälper har jag märkt hjälper... Men det är oftast hormoner som spökar (uppvakningshormon sätter igång på en hög nivå, som min gynekolog sa..). Eller så kan det vara att man är bekymrad och har massor av tankar som surrar runt i huvudet. Lycka till! Hoppas du får sova snart! B-vitaminer innan läggdags ska också vara bra förresten.
lillenims Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Sånn har jeg også hatt det den siste uka - sov hele sist natt og håper det holder seg sånn ;-) Kanskje litt tungnemt av meg - men nå har jeg konkludert med at DERSOM det blir noen "neste gang dette skjer" så skal jeg stå opp etter maks ti minutter, og stikke og ta meg noe mat, lese litt i avisa etc. Så rett i seng når jeg føler meg litt sigen. Og er klokka etter fem så kan jeg vel i grunnen bare stikke på jobb.
tingeling81 Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 Slit med søvnen eg og...søv vanlegvis som ein stein heile natta, men ikkje no lenger... Vaknar og må opp på do, og så tar det laaaang tid å få sove igjen...og når eg endeleg har duppa av, så er det ein av ungane som vaknar og skal på do, eller skrik til, og så ligg eg no der igjen, og så akkurat duppa av igjen, så er det på tide og stå opp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå