Januar Baby <3<3 Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Er no 8mnd på vei, og han tar ikke på meg en gang Før var det minimum 2 ganger daglig .. no vil han nesten ikke se på meg en gang !!!! Fy faen eg er frustrert !!! Noen andre som har det på samme måte med samb? At de PLUTSELIG ikke ville mer ? :S Magen har jo vært der no i jaffal 2mnd ... Så det kan jo ikke være den som plager han :S ......... Utro eller bare gått opp for han at det er en baby inni der ? :S
linlos31 Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Dårlig gjort da......Jeg hadde det slik med første mann ...!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 forstår dette er frustrerende ja.. hadde det selv slik med første ungen vår, når jeg paserte 7 månder, så var det så vidt samboeren tok i meg.. for meg var dette ille! så, jeg spurte rett ut hvorfor han ikke ville ha meg mer.. svaret.. vel, noe komplisert.. han hadde ikke tengt like mye på hvordan utviklingen i et svangerskap var, før magen min var så stor, for han så ble den noe "plutserlig" stor.. er jo ikke alle mennene som tenker så mye som oss på hvordan ungene våres utvikler seg.. ting kom sånn sett litt brått på han.. denne runden er det anderledes her.. jeg går nå i 8 månde, med to luringer i magen, større enn noen sinne kan man si.. og samboeren elsker "sengekosen" med meg :-) forskjellen er at vi denne gangen har pratet om det så godt som hver uke, hvordan forandringene er.. hvorfor spør du han ikke? er litt lettere om du forteller at det sårer deg at han helt uten videre stopper all intimitet.. er bedre enn å gå uvitende :-)
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 Prøver å snakke med han , men han er en av de som ikke klarer å snakke om noen ting Så han blir bare sinna når eg spør Er så oppgitt no at eg vet ikke ka eg skal jøre .. ikke viser han noe intr for å ha sex med meg ,men heller ikke bare "kose" med meg .. Holde rundt meg og ta på meg ... Alt er det slutt på :( 'Aner ikke ka eg skal jøre eg .. Det første han gjør når han står opp om dagene er å sitte ræven sin forran pcen,og det siste han gjør før han legger seg er å bruke timer forran pcen :S Føler rett og slett at eg konkurerer med pcen :( KA ville dere gjort om deres samb var sånn? :S
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 hadde også det problemet, null sex, og null kos. prøvde å snakke med han flere ganger, og han ble sur. tilslutt knakk jeg sammen, takla ikke mer, og sa at han måtte innrømme hva som var galt. var sikker på at han var lei, og å ville ut av forholdet, eller noe sånt. etter myyyyye snakking har han henta seg inn=) han har unnskyldt seg veldig for egoismen, og forklarte at han mistet sexlysten pga magen, eller at det liksom var en baby med på leken. men den andre kosen var mer for at han distanserte seg meg. han var redd for så mye han ikke hadde tenkt på før: tenk om ikke jeg er faren, tenk om babyen dør, tenk om hun blir skadet, osv... nå har vi snakket ut, og jeg har forklart at jeg TRENGER kroppskontakt og oppmerksomhet fra han, nå mer enn noensinne. det fungerte:)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #6 Skrevet 17. november 2009 har prøvd å forklare han dette med ka behov eg har no når eg går høygravid med hannes barn... men han skjønner det virkelig ikke :S OG bare svarer med følgende: Ka med mine behov då? :S Usj .... Passe lei no asså :S
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #7 Skrevet 17. november 2009 på tide å slå hardt mot hardt.. mener ikke å være slem på noen hold.. MEN! jeg ville forlanget et svar, forklart at jeg går rundt og tenker det værste fordi han ikke vil ha meg plutserlig... forholdet til våre menn kan være noe sjørt når vi bærer ungen dems, og det på begge hold..!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #8 Skrevet 1. desember 2009 har ei venninne som opplevde det samme. Hun delte plutselig typen med Fru Windows et eller annet og div spill på pc'n.. Endte opp med at hun satt seg ned og skrev en lang mail, med alle følelser og om at hun var redd for at det var noen andre inni bildet osv. Hun presiserte også at det er ikke sex som er viktig, men nærheten, bare det å bli holdt rundt, f.eks om kvelden, når en ligger og ser på tv osv. Eller noe så enkelt som å få et kyss når en kommer hjem fra jobb osv, helt enkle ting som gir trygghet og nærhet... Mange menn blir nok sinte hvis de føler at det er sex-delen som angripes, og hører de ordene "hvorfor" "ikke" og "sex" i samme setning hører de ofte ikke forklaringen rundt det eller hva du vil frem til. Hvis pc'n har blitt viktig for han, så ok, send han en lang mail... følg gjerne opp med å sende han link fra babyverden.no der det står om barnets utvikling og en liten del til mor og far for hver uke, så kan han oppdatere seg litt og kanskje føle en helhet rundt det hele... Og ikke gi deg, det er nye oppdateringer hver uke om barnets utvikling osv, send en ny mail m riktig oppdatering hver dag dere runder uke....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå