Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Sitter her og slapper av, da jeg plutselig får så vondt i ryggen.. Korsryggen også stråler det oppover.. Så vondt at jeg sliter med å puste og vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg.. Ikke kynnere eller noe, det stråler også litt på sidene av mage.. Noen som kan fortelle meg hva det er??
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Synes du skal ringe en jordmor jeg å rådføre deg, men tror det kvalifiserer til en sjekk på føden uansett når du er i uke 31...
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 ok, kan det være tegn på bekkenløsning eller fødsel tror du?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 Umulig å si uten å ha undersøkt deg, men synes man bør få en sjekk under slike omstendigheter. Det er som regel ikke noe farlig, men det hender man får rier prematurt, og da er det greit å oppdage det tidlig slik at man kan forsøke å stoppe dem. Hvordan arter smartene seg? Er de skarpe/ dumpe, vedvarer de, eller kommer de i "bølger". Er det ditt første svangerskap?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 Den er den samme, men den stråler utover fra korsryggen rundt sidene på magen og oppover til ca bh kanten.. Ikke bølger, men veldi tungt å puste hele tiden.. Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå