Gå til innhold

skjer då? :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet no for at eg har så vondt i magen ... Klarer nesten ikke gå på beina :S ......

Men har ikke veldig vondt oppe i magen ,men helst nede i magen .... Kan beskrives som mens murringer , bare 4ganger verre :S

Er bare 32 uker,og litt små redd for at hun skal komme for tili .. :S

Har skjikkelige kramper med ca 20 min mellomrom :S ... Men ikke har vannet gått eller noe ... Tror ikke at fødsel er i gang , men litt greit å vite kor smertene kommer fra :S ... Noen andre som har opplevd dette ?

Var på Føden hin dagen(Fredag) , Å tok sparketest , og ny UL .. For var så lite aktivitet ...

Er ikke så mye mer aktivitet no heller , (om det har noe å si) :S ikke vet eg ---

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring og spør på føden? Skulle ønske jeg kunne svart deg, men jeg er nok førstegangs og ca like langt som deg.. Og er nye og blank på dette :) Men ring du, så gir de deg svarte forhåpentligvis...

Skrevet

Håpte igrunn på svar her , siden eg ikke har penger på tlf min :S Så vanskelig å ringe til føden :S ... Men om det blir værre får eg finne på noe lurt :):)

Skrevet

Sitter oppe med "mensensmerter" og vondt i ryggen jeg også, har hatt forferdelig mange kynnere de siste dagene. er 29+1 i dag så håper virkelig det ikke skjer noe. har lest litt om at så lenge vannet ikke har gått eller man får hyppige rier så skal man ta en smertestillende å se det an ;)

Skrevet

ka smertestillende kan vi ta då? :P Er litt skeptisk til å hive i meg noe medisiner i det hele tatt eg ... :S Når eg tok sparketesten, låg pulsen hennes på gjennomsnitt på 180 :S ... Og det var visst sykt høyt :S ... Så tror eg skal holde meg unna sånn :S Er det ikke noe annet vi kan finne på? Fx Varmepute på magen eller noe ? :)

Skrevet

få tak i telefon og ring føden! hadde ikke tatt kjangsen på å se det an når du sier du har kramper!!! har du ikke nettbank du kan fylle telefon kortet med eller en mann med telefon?

Skrevet

Jeg har kommet like langt som deg og er førstegangsfødende. Har ikke opplevd noe av det du opplever nå, men jeg skjønner deg veldig godt når det gjelds å være usikker om hva man skal gjøre iallefall. Nysjerrig på hva du finner ut til slutt så jeg håper du fortsetter å oppdatere. ;)

Håper du får svar og ro :)

Skrevet

Magen har roet seg ..... :) Så tror eg skal prøve å sove ijen .. Får heller stikke opp på føden om det kommer tilbake ... Er og litt redd for for tidlig fødsel pga Tidligere aborter :S ... Har pakket baggen , så er jaffal klar om det sku skje noe :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...