ღMorgenSolღ Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Noen dager er han veeeldi aktiv, og magen beveger seg så og si hele dagen men med små opphold.. Mens andre dager er det omvendt, og da blir jeg nervøs.. Da kan det plutselig gå timer før han gir tegn fra seg, bare små dult innimellom. Er 31-32 uker.. Det er helt normalt sant, er det likt med dere??
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Hei. Jeg er ikke kommert rikti så langt som deg, er i uka 27. men har det akkurat likedann her. Noen dager er han kjempe aktiv mens andre ikke så mye.. Trur det er ganske normalt
VåreSøteSmå Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Vil tro det er helt normalt.Hadde det sånn sist og har det sånn no.Og alt er bra )
NostraStoria Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 Tror det er ganske normalt. Min har vanligvis max 2 veldig aktive dager og så vet jeg at det kommer 1 rolig dag etter det. Tenker bare at han ligger til lading for neste dag. Må jo ta på å være så aktiv så lenge! Dette er fast mønster, så er ikke bekymret. Jeg er 32+5 forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå