ღMorgenSolღ Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Noen dager er han veeeldi aktiv, og magen beveger seg så og si hele dagen men med små opphold.. Mens andre dager er det omvendt, og da blir jeg nervøs.. Da kan det plutselig gå timer før han gir tegn fra seg, bare små dult innimellom. Er 31-32 uker.. Det er helt normalt sant, er det likt med dere??
Januar Baby <3<3 Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Heysann .... Har det på samme måte ,er 33 uker i måren .. OG hun gir meg bare små dult lissom :S Men dette er visst helt normalt pga plass osv ... Virker mer som at hun sklir rundt inni der enn det kjennes ut som spark ... Men selvfølgelig om du er VELDIG usikke , så ring legen eller Jordmor MAsse lykke til OG som sagt, så sa de til meg at dette var normalt .. De små sover visst mye mer under 3trimester også .. kansje det har noe med det å gjøre ? :)
ღMorgenSolღ Skrevet 15. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2009 Ja, leste noe om det.. Det er nå de siste ukene det har gått fra veldi kraftige spark til bare hele magen beveger seg Men er overlykkelig så lenge det er bevegelse, smiler for meg selv hver gang han gir tegn fra seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå