Kokkeli nyter våren:) Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Jeg kjøper til voksne: 9 barn: 16 Og har ikke tenkt på å begynne enda!!
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Alt for mangen. men elsker å kjøpe julegaver... mange venner av barna som får... de voksne er det kun de nærmeste. besteforeldre og tanter og onkler.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 jeg har 35 gaver. 22 til barn Ferdig med 23 stk
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 telte over i går, har til ca 35-40 stk. Har en viss peiling hva de fleste skal få. Har skap/esker/poser som jeg har massevis av klær, ting og tang i. Gikk gjennom her om dagen, og fant ut at jeg er nesten ferdig. Må selvfølgelig kjøpe inn noe småting å legge ved og slikt. Sjokolade og slikt har jeg jo ikke kjøpt inn ennå.
yasmina Skrevet 16. november 2009 #6 Skrevet 16. november 2009 mellom 25 - 30 tenker jeg og er ganske saa godt i gang
Northernlights Skrevet 16. november 2009 #7 Skrevet 16. november 2009 Det vet jeg ikke, for vi kjøper flere gaver til ungene. Ikke bare 1 til hver. Men til de voksne er jeg ferdig omtrent, siden jeg alltid kjøper gaver gjennom hele året. Har gjort det lenge. Jeg orker ikke alt styret rett oppunder jul, derfor gjør jeg det sånn.. Jeg har bestemt meg for å kutte ut noen voksne i år, siden det er så dyrt å sende i posten. Men det var kanskje på tide. Jeg synes jula er mest for barna, og da prioriteres dem når det gjelder gaver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå