Gå til innhold

Er leggvarmere helt ut?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns de får bena til å se slankere ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte leggvarmere i 2000, med buffalosko. Herreguuuud. Men jeg tror kanskje det er kommet tilbake, men nå i litt finere tekstur enn før. Feks blonder og slikt.

 

Jeg kommer derimot aldri til å gå med det igjen;) Minnene er for sterke.

Skrevet

Jeg bruker det ofte. Elsker tights, men det er kaldt, så da kommer leggvarmerene til sin rett. Om andre synes det er ut eller inn får være deres sak, jeg er mest opptatt av å ikke fryse=)

Skrevet

Jeg bruker det, men inne.

Så behagelig til tights :)

Skrevet

leggvarmere er godt å ha;) ut eller ei, de er jo fortsatt i butikkhyllene, så helt ut kan de vel ikke være... men om de skulle være "ut", gjør det noe da?

Skrevet

Leggvarmere er helt INN, jeg elsker dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...