LillyMy+1<3 Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Hvordan gjør dere det julegaver til fadderne? Kjøper dere fra hele familien, eller en ekstra gave kun fra barnet?
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Ser ingen grunn til at man skal gi faddere julegave med mindre de står på julegavelista fra før.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 En liten ting fra barnet, er normalt her.. Fine lys eller noe slikt:) ikke noe stort.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Her gir ikke barna gaver før de er gammle nok til å ordne det selv. Fadderene får samme typer gaver som de fikk før de ble faddere.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 15. november 2009 #5 Skrevet 15. november 2009 Egen gave kun fra den lille. I år blir det julekuler fra Unicef + noe annet smått. Ett år var det kun bilde, det neste en kurv med julemat og drikke.
*toppris* Skrevet 16. november 2009 #6 Skrevet 16. november 2009 fadderne her er familie + en god veninne.... veninnen min er veldig nærme gutten min og får da gave fra han til jul, ifjor fikk hun bilde (bilde tatt i bhg innrammet) og i år får hun to kaffekopper som han har malt med glassmaling på Ellers får hun gave fra meg, som vanlig;) Slik sett så blir det en ekstra gave til henne fra han:) De i familien får det "vanlige".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå