Gå til innhold

Julegaver til faddere..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere det julegaver til fadderne?

Kjøper dere fra hele familien, eller en ekstra gave kun fra barnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ingen grunn til at man skal gi faddere julegave med mindre de står på julegavelista fra før.

Skrevet

En liten ting fra barnet, er normalt her.. Fine lys eller noe slikt:) ikke noe stort.

Skrevet

Her gir ikke barna gaver før de er gammle nok til å ordne det selv. Fadderene får samme typer gaver som de fikk før de ble faddere.

Skrevet

Egen gave kun fra den lille. I år blir det julekuler fra Unicef + noe annet smått. Ett år var det kun bilde, det neste en kurv med julemat og drikke.

Skrevet

fadderne her er familie + en god veninne.... veninnen min er veldig nærme gutten min og får da gave fra han til jul, ifjor fikk hun bilde (bilde tatt i bhg innrammet) og i år får hun to kaffekopper som han har malt med glassmaling på:) Ellers får hun gave fra meg, som vanlig;) Slik sett så blir det en ekstra gave til henne fra han:) De i familien får det "vanlige".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...