Gå til innhold

bloggere som har mistet sitt barn til barnevernet

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller er på vei til å gjøre det<??prøver å finne bloggere men er vanskelig .noen her som har noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bloggere som blogger om barn de har "mistet til barnevernet", som de kaller det, bør i alle fall boikottes, og uansett ikke få tilbake ungene.

Skrevet

enig men er nyskjerrig om det finnes noen bloggere der ute som har mistet sine barn .eller har barnvernet på nakken ..noen som vet??

Skrevet

finner ikke noe der akkurat..var ikke så lett dette..

Skrevet

Hvorfor vil du lese sånne ting, HI?

Skrevet

Omtrent alle de linkene dere skriver her er feil.

Skrevet

Gun liana er jo klin gal. Et sykt, sykt menneske. Godt de har tatt barnet. De mister IKKE barnet uten grunn. De som mister barna sine, er så syke at de ikke ser problemene selv.

Skrevet

Mona Lygre profilerte seg som barnevernsmotstander en tid. Vet ikke om hun fortsatt er aktiv. Leste bloggen hennes i forbindelse med studier for et par år siden. Hun var i hvert fall den gang interessert i å nå så mange lesere som mulig, og linket til andre sider med andre barnevernsmotstandere.

Må si jeg også blir nysgjerrig på hvorfor du leter etter disse tingene?

Skrevet

nyskjerrig la meg mette deres nyskjerrighet..jeg utdanner meg til barneverns pedagog. snuser litt rundt:)

Skrevet

Vet du, da synes jeg du skal jobbe litt med norsken din. Å skrive ordentlig er viktig når du er pedagog.

Skrevet

ALLTID TRAGISKE SVAR MAN FÅR HER INNE FRA ANONYME TULLINGER

Skrevet

Hva du tror det bryr ikke jeg meg om..natta

Skrevet

kritin braatas virker jo helt syk.tenk å legge ut bilder av sine egne barn.tragisk.det kunne jeg aldri gjort.bare det er jo rimelig merkelig..

Skrevet

Alt for mye informasjon. Men kan godt forstå at hun er desperat siden hun ikke har sett barna sine i det hele tatt på så mange år.

Skrevet

I den siste linken det kom navnet til Kristin B. opp igjen. Jeg tror at mange av disse menneskene er veldig psykisk syk, de kalrer ikke å skjønne noe av behovene til barna sine, eller være objektiv ovenfor sin egen situasjon. Det er trist at disse (syke?) menneskene kan uhindret legge ut så mye på nettet. De burde blitt skjermet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...