Gjest Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Har vært borte en god stund nå, har skjedd mye i livet. Når jeg endelig var tilbake på nett, gikk jeg inn på dinbaby av gammel vane... Men Gud så kjedelig det er der. Folk er jo bare frekke og slemme om man ikke gjør ting helt etter Dib-standaren... Blir nesten deppa av å være der inne, så nå er jeg tilbake her hvor folk er snille. Hvordan står det til med dere?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Hei Susa så kjekt å se deg igjen!! Lenge siden sist:) Har tenkt på deg, sist jeg husker sto det ikke....med ei på 2 år! Følte ikke at det var så lenge siden, men det må det være da?? Står alt bra til nå? Her er alt bra med meg, koser meg på bam, er også innom dib av og til, mest bare fordi jeg prøver å finne på ting jeg kan spørre om her inne også for å få opp stemningen her, kan være gansge så stille her til tider. Håper å få se deg masse her framover:)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 Bra !! Velkommen tilbake...
Gjest Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 Koselig å være tilbake Er en god stund siden jeg var her sist ja. Det var iallefall før snuppa ble 2 år Jeg er vanvittig babysyk for tiden... Flere som ikke er ferdige med barn? Jeg vil ha masse barn, nå! Men kroppen er ikke med på det tydeligvis *skuffa*
Ranveig R Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 Bra at det er fleire som kan hjelpe til å få opp dampen litt her inne. Det er nokon som er kjempeflinke, og så har vi sånne som meg som er "periodebrukar" av BaM... Vi har to søte små på hhv drøyt 4 og 2 år, men eg trur ikkje vi er ferdige heilt enno. Vil ha ein til, må berre få lille litt eldre først og dessutan har eg akkurat bestemt meg for å starte fotografstudio med ei veninne, så no blir det hardkjør framover. Kanskje baby i 2011 eller noko?
blond Skrevet 16. november 2009 #6 Skrevet 16. november 2009 Veldig bra at du er tilbake, har lurt på hvor det har blitt av deg! Da du kom hit var du veslejenta di 11 måneder! Husker ikke når du forsvant herfra, men det er bra at du er tilbake! Er flere vi har "mistet" fra sommeren 2007, noen har vel strandet på dib og noen er sikkert ferdig med nettlivet sitt. Håper flere kommer tilbake og at nye blir her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå