Dr. Google Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Gikk gjennom min vanlige runde av blogger som jeg gjør fast hver søndag, og der var det en ung mamma som virkelig fikk frem noen tanker hos meg. (hun er bare 16..) Dere bør virkelig lese dette: http://malindus.blogg.no/1258314998_i_tankeboksen.html Det fikk meg til å tenke hvertfall!!! Har dere noen gode blogger å anbefale meg? Søndag er blogglesedag, eneste dagen jeg har tid til å sette meg ned å lese..
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Bør man da legge ut som sine samlivsproblemer på bloggen, sånn at neste arbeidsgiver kan lese alt??
Prinsesse Gidderikke! Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 Virker som ei veldig reflektert og "voksen" jente til å være så ung. Husker meg selv når jeg var 16..... Hmmm:)
Dr. Google Skrevet 15. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2009 Ja, finner mye inspirasjon i henne selv om vi er i to helt forskjellige situasjoner. Hun er flink, spiser så og si bare økologisk mat, bruker tøybleier og hele pakka. Har fulgt med henne så og si fra starten. Hun og pappaen til barnet feiret akkurat tre år sammen:-) Det står det respekt av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå