Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Var innom en dating side på nettet, og kom godt i kontakt med en mann ganske raskt! uff... vi snakket i flere timer, utvekslet msn adresse, og så skulle vi sende bilde.. Han synes jeg er søt, jeg får sjokk. :/ han ser veldig utenlandsk ut :( Jeg er ikke rasist.. men veldig skeptisk til å være sammen med/date/ gifte etc med en utenlansk mann.. Dette fordi om det blir barn av det, blir kanskje barnet mobbet for utseende, det blir mer og mer rasister.. og jeg er redd for hva familien sier om jeg hadde vært med han... skummelt rett og slett :/ æsj.. jeg har en del utenlanske venner, men vil liksom ikke ha et kjæresteforhold :/ vet ikke hvorfor jeg skriver her en gang.. håper å finne den rette snart hehe
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Jeg forstår akkurat hva du mener, jeg er heller ikke rasist, har masse utenlandske venner, men kunne ikke tenke meg ett forhold med noen av utenlandsk opprinnelse. Du skal se den rette dukker opp, vet alle sier det, men det skjer til slutt:) Har holdt på med en i åtte måneder nå som jeg ble kjent med på nettby, så det går da an å finne dem der å hehe
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 tusen takk for et ærlig svar!!! og bra jeg ikke er alene med disse følelsene. Hmmm.. Kanskje jeg skal registrere meg der igjen da?!? var innom der for mange år siden. Æsj.. men venn kan jeg bli med han som jeg snakka med altså.. men vil ikke mer..
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Skjønner også hva du mener. Kulturkræsj er vel ikke noe man drømmer om. Men selv om han ser utenladsk ut så kan det hende han er norsk. Han kan være 2. 3. generasjons innvandrer, adoptert. Det er så mangt.
Miss Honey Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 jeg ville aldri vært sammen med en utenlandsk mann.. og er ikke flau over å si det heller! men altså... hvis du får en kjempegod følelse når du snakker med han, skal du følge magefølelsen din. kanskje treffe han en dag for å være sikker.. men selv hadde jeg nok vært veldig skeptisk
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #6 Skrevet 16. november 2009 Skjønner også hva du mener, jeg hadde heller aldri tort å være sammen med en utenlandsk mann
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #7 Skrevet 16. november 2009 må bare kommentere en ting. Jeg har barn med en mann som ikke har norsk opprinnelse. Det er mange grunner til at vi ikke er sammen, men de er ikke forebeholdt utenlandske menn, det finnes nok nordmenn av samme ulla, desverre... Men, du skriver at du er redd for at hvis dere fikk barn så skulle barnet blitt mobbet... Samtidig som jeg forstår bekymringen din, så blir jeg (på vegne av datteren min) veldig provosert. Det blir liksom å dømme barna før de får en sjangs, hvordan skal de da unngå å bli mobbet? Ellers må jeg si at jeg kjenner mange blandingsbarn, og ingen av dem har blitt mer ertet eller mobbet enn andre. Har tvert i mot erfart at mange beundrer at de ofte har utrolig vakker gyllen hud, og at de generelt er veldig pene barn. Jeg har forståelse for et du skriver altså, men følte for å kommentere det likevel.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #8 Skrevet 17. november 2009 nei, tja. Jeg ville heller aldri falt for en farget mann.. Men han kunne vært adoptert el blandingsbarn osv da- for min del handler det om "smak". Jeg liker nordiske gutter jeg,, men ang mobbing og barn.. Den er jo litt tynn da. Hva om du treffer drømmemannen og så har han store ører? El at det er orange hår i slekta? El at barnet får et skjemmende fødselsmerke i ansiktet? Eller en talefeil? Eller mellomrom mellom tenna? Nei, vettu. Det er en tøff verden for de små.. Nå begynte jeg å grue meg til snuppene mine begynner på skolen gitt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå