Gå til innhold

HESTEFOLK

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen her inne som vet hvor mye en shettishoppe på 10år (ikke innridd og innkjørt) burde koste?

Jeg har lang erfaring med hest, men aldri vært borti shettiser. Hoppa har vært forfangen en gang, men en mild type. Jeg mener det trekker ned i pris, for det kan lett komme tilbake. Hun har kun gått som avshoppe, ikke premiert, men brunger frem avkom av ypperste klasse. Hun er veldig snill og god, gode steg og kan egne seg godt til kjøreponni.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2000 kr, som absolutt maks-beløp.

Skrevet

Jepp. De er ikke vertd noe som helst de ponniene. De er søte som bare det, ganske morsomme gemyttmessig, men stort sett nokså lite dugandes. I tillegg er den 10 år gammel, hverken innridd eller innkjørt, og sannsynligvis proppfull av uvaner og særheter. Jeg hadde ikke betalt mer enn 2000 kr for den, og jeg liker rasen.

Skrevet

2000 for en tidligere forfangen hest som ikke er innridd eller innkjørt... Pluss av typen frekk shettis er ikke en dårlig pris..

Ville nok ikke betalt mer. Sjekk opp på finn.no

Skrevet

ja du sier noe, jeg er faktisk skeptisk. Lurer på om det er katta i sekken. Var derfor jeg spurte og jeg er glad jeg gjorde det :) De er søte, men brukes ikke til noe annet enn å sitte på nei....

Ser også på en welsh som er nydelig, kun 6år og veldig god å kjøre. Men venter på pris.

HI

Skrevet

Welshene er jo betrakelig dyrere enn shettiser da, og spør du meg mye mer samarbeidsvillige. Spørs litt hva slags welsh du ser etter, kan kanskje tipse deg om noe hvis du er interessert.

Shettisen hadde jeg ikke giddet å kjøpe i det hele tatt. Er mye hest på markedet nå, og man trenger absolutt ikke gi mye for et friskt og brukbart dyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...