Gå til innhold

Hvor gammelt er/var ditt barn når det bruker str. 122?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa er 5 år og bruker 122 i bukser. 128 på overkroppen.

Skrevet

Jenta mi på 4,5 har begynt å få 122-128 i tøy, helst bukser som passer best i denne str, hun er litt mindre i overkroppen :o)

Skrevet

Snuppa er 6 år og bruker 122 i rene str og 122/128 der det er doble str.

Skrevet

Hun er 5 år.

Skrevet

Fra 5 til 6 år, jente.

Skrevet

Eldstemann var 4,5 år når han begynte med den størrelsen. Mellomste er 5 år og og bruker 110, så er litt forskjell ;-)

Skrevet

Snupp som ble 4 år i sept bruker 122 i ytterklær, 116 i inneklær. :o)

Skrevet

Storebror var 6 år.

Skrevet

Lurer på om vi har veldig små barn i huset her.

hun som snart bli 7 år og hun som akkurat ble 8år bruker begge str 122. I noe har de større str, men det er mest pga at de arver fra storesøster.

Skrevet

Tja, om ett års tid kanskje :) Hun er 5 år og bruker str 110/116.

Skrevet

Nei det har dere sikkert ikke, er ikke str. 122 fra 6-7 år da?

Skrevet

Det kommer jo an på merket, men min 5-åring bruker ikke 122 enda. Eldstemann husker jeg ikke. De er vel begge litt høyere enn kompisene, men tynne og drar lite i bredden.

Jeg tror faktisk ingen av kompisene til 5-åringen vår bruker str. 122, med unntak av en som er svært kraftig.

Skrevet

Eldste snupp brukte 122 frem til i sommer da hun var 6,5 år. Hun har faktisk noe i 122 enda, men de er store i str da;)

Hun blir 7 år om 2 uker og er en tynn og lang jente.

Mellomste snupp som blir 6 i januar bruker 116 enda. Har 122 i noe, men da blir det litt stort-særlig i bredden da hun er ganske så tynn:)

Skrevet

Min på 6 år bruker 122, det er akkurat passelig. Han har også klær i 116 og 128, men 122 er altså hovedstørrelsen. Han har alltid vært lang og tynn, og så lenge de er lange nok på armene, er 122 passelig.

Skrevet

4.5 år, for å få klærne lange nok. De var/er altfor vide, men vi snurper sammen så godt det lar seg gjøre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...