Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Aldri prøvd og har vel en mer eller mindre ubevisst aversjon, men bare for å forberede meg litt - hva likner på smak? Konsistensen har jeg jo sett ;o)
ApriIbaby Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Ikke helt ulikt fetaost.....smaker mellom fetaost og rømme vil jeg si. Konsistensen og smak er slik at den med jordbærsyltetøy godt kan gå for å være riskrem...mmm deilig kos i slankeperioder. CCm /lettsyltetøy
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2009 Aaah, feta er supergodt og rømme er supergodt, da må jo cc være nam også da. Kjøpe boks i morra og prøve meg frem :oD
auro Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Mye mildere i smaken enn feta. Synes det er veldig godt å blande oppi gressløk og bruke det som pålegg.
petite fleur Skrevet 15. november 2009 #5 Skrevet 15. november 2009 Jeg synes ikke det samker som feta og rømme, for det er nesten ikke smak på det. Jeg synes faktisk det smaker litt som melk. Høres kanskje ikke så fristende ut, men cc er snadder MED rett tilbehør :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå