Stolt mamma for første gang Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Jeg mister litt motet. Sist tok det lang tid å bli gravid. Nå prøver vi igjen. Det har allerede tatt et par mnd uten hell. I forbindelse med et besøk hos fastlegen spurte jeg om dette rundt vaksine og svineinfluensa. Den er ikke tilgjengelig på flere uker for min del, så tar det 2-3 uker før den er aktivert i kroppen min. Altså må jeg evnt. utsette prøving i 6 uker+. For jeg spurte legen om jeg kunne fortsette å prøve. Han sa ja du kan jo d, men da sender du deg selv inn i risikogruppen. Hva ville du gjort, fortsette å prøve eller utsette? Ut fra hvor jeg er i perioden vil det si at jeg må hoppe over to perioder med prøving. Jeg trodde de som ble alvorlig syke/ komplikasjoner var langt ute i svangerskapet eller nettopp hadde født.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Hopp over vaksina og fortsett prøvinga? Jeg har ikke noe tro på denne vaksineringen.
Stolt mamma for første gang Skrevet 15. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2009 ja, det er d hjertet og lysten sier. Hodet er litt forvirret. Var ganske innstillt på ikke å ta den før legen ga meg denne kommentaren. Man blir jo så usikker
~sjiraff~ Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Trodde man uansett ikke ble ansett som iskiogruppe før man var i 2. trimester? Forstett prøvingen du! Og lykke til!!
~sjiraff~ Skrevet 15. november 2009 #5 Skrevet 15. november 2009 Sorry for mange skrivefeil, men du skjønte sikkert hva jeg mente )
Stolt mamma for første gang Skrevet 15. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. november 2009 ja det gjorde jeg:-) Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå