Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Har ei jente på et år, og etter amming og hverdagen som småbarnsmor har jeg blitt relativt tynn. Pupper er det veldig lite igjen av i alle fall. De var ikke store før svangerskapet heller, men greit nok. Nå er det enda mindre igjen. I utgangspunktet har jeg alltid vært skeptisk til silikon og saltvann og den slags. Men nå føler jeg meg veldig lite kvinnelig, og har begynt å fundere. Jeg lurer på, om noen har gjort seg samme tanker, og gjort noe med det? Evt om det har noe å si dersom man får flere barn senere? Er takknemlig for alle svar
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Må si jeg har lekt med tanken selv, men jeg vil nok vente til jeg er helt ferdig med å få barn. De fleste kan riktignok amme helt fint etter en operasjon. Men jeg får i allefall to nr større pupper når jeg er gravid og ammer. Ville jo sett helt absurd ut med innlegg i tillegg! Har forøvrig sett at de driver og utvikler metoden med å fylle ut puppene med ditt eget kroppsfett i stedet for innlegg. Tror nok jeg vil satse på den metoden i stedet for innlegg, så får jeg heller smøre meg med tålmodighet til den metoden er ok.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 Huff, som om jeg skulle skrevet det selv. Jeg har litt lyst på et barn til før jeg gjør noe med det, men har absolutt lyst til å gjøre noe, ja. En venninne av meg mente hun hadde lest noe i et svensk tidskrift el. om et naturlig vev man kunne få sprøytet inn i brystene, der effekten forsvinner etter 2-3 år. Det er visst mer naturlig og mer skånsomt, og de har begynt å praktisere dette i Sverige. Jeg skal finne ut mer om det for jeg er også i utgangspungtet i mot silikon/saltvann, desuten vil jeg at de skal se naturlige ut.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Jeg skal ta silikon, men venter til jeg er ferdig med alle graviditetene og ammingene før de skjer.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #5 Skrevet 15. november 2009 Jeg har tenkt på å fikse dem i allefall. Har gigapupper når jeg ammer, og de henger ganske kraftig etterpå. Jeg er nå gravid med (sannsynligvis) sistemann. Har tenkt på det med kroppsfett for å fylle ut lommene, evt fjerne noe overflødig hud. Ville ikke gjøre noe før jeg var ferdig med barn, rett og slett fordi jeg ikke kjenner noen brystoprerete som har fått til å amme ordentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå