Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Lurer på om jeg har det i tillegg til BekkenLøsning.. Dere som har hatt det, hvordan kjennes det?
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Jeg hadde bekkenlåsning, og det kjente jeg mest på høyre side bak i bekkenet(omtrent der den knoken/kulen er over sprekken). Det var intenst vondt. Jeg gikk til kriopraktor, og han fikset det for meg:) hehe.. var ikke barebare å ligge på magen der i 7. måned;) Fikk en pute da, som jeg la mellom magen og brystene.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 Det verker og stråler i veikryggen og lårene, ofte mere på en side enn på en annen side.. Det kan også gjøre vondt mellom bena, i "dåsa" liksom. Har man en vriding på korsbeinet kjennes det for meg ut som smerte på baksiden av lårene og vondt i området hvor korsbeinet er. Det er faktisk mere normalt med bekkenlåsning enn bekkenløsning.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Hmmm, ikke enkelt, fikk liksom ingen "diagnose" da jeg var hos manuellterapaut, hun klemte bare på et par triggerpunkter, så var det over. Ble ikke særlig imponert, og ikke noe bedre. Nå er det en stund siden jeg var der da, men nå har jeg utrolig vont i halebeinet! Kan heller ikke gjøre noenting før det gjør vont... ALT er vont. ligge, sitte .stå, gå...Klage klage... Men det er utrolig frustrerende å ikke kunne gjøre noe, å gå med de konstante smertene! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå