Gjest splætt Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Det er jo lettere å finne flate pensko til meg selv enn til 5-åringen! En butikk hadde minst 2-3 cm hæl på alle skoparene i hennes str. Flere av hælene var til og med smale. Sykt!!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Greit å lære, det ekke noe værre enn damer som har på høye hæler som ikke kan gå i det. ;p Seriøst, jeg aner ikke.. men nå liker jo småjentene å være små kopier av mødrene sine da. Snart kommer det en eller annen gal dib- mamma og hevder det er pedofile som lager sko til småjentene... stønn!
Gjest splætt Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 Jeg synes at høye hæler hører hjemme på voksne jeg da, uten at jeg hadde tenkt i pedofili-baner, hehe. Tror vel ikke det er spesielt skadelig heller, iom at de brukes noen få ganger i året. Men jeg blir litt provosert likevel jeg, unger løper rundt på juletrefester og skal ikke snuble rundt med hæler. Det kan de gjøre når de skal kle seg ut og leke voksen dame. Akkurat som jeg ikke synes at småjenter ikke bør bruke sminke annet enn i lek. De trenger ikke å pyntes som voksne, de er jo så skjønne i seg selv.
~sjiraff~ Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Har aldri hatt sko med hæl til snuppa, men det er vel hovedsaklelig fordi jeg jøper billige pensko på HM eller accessorize. Men hæler på 2 cm kunne jeg glatt ha kjøpt uten å tenke meg om. Vil tro det hadde vært stor stas for snupp.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. november 2009 #5 Skrevet 15. november 2009 nå er det faktisk ikke så bra for unger å trave rundt i helt flate sko heller da, så et par cm på en brei hel er nok ikke så ille nej. Greit nok at de ikke trenger stilletthæler. hehehe. Lille elsker sine høye sandaler, men ser ut som ei kråke når hun går med de. hehe. Satser på at litt trening gjør underverk. ps: treningen skjer på stuegulvet hjemme. de hører til i utkledningskista! ;p pps: har heller aldri hatt noen problemer med å finne helt normale pensko til ungen. de med høyest hæl av penskoene er vel bunadskoa tror jeg. hehehe.
cherry coke Skrevet 15. november 2009 #6 Skrevet 15. november 2009 Hehe, datteren min på 4 er ekspert på høye hæler. Gått i arv tror jeg ;-) Men hun leker med mine stiletter og hun er så flink. Selv har hun ett par pensko med en bitteliten hæl, tror hun liker de best fordi de lager høyhæla lyd som hun kaller det;-) Men jeg har faktisk ikke sett så mye sko med høye hæler til småjenter jeg. Synes det finnes utrolig mange fine flate pensko til jenter.
Gjest splætt Skrevet 15. november 2009 #7 Skrevet 15. november 2009 Høh, er det bare jeg som er sær da? Jeg syns fremdeles at det blir feil - greit med litt klakkelyd altså, men jeg 5-åringer trenger ikke å være flinke til å gå i høye hæler:P Mulig jeg har vært i feil butikker, men bare falkanger hadde flere modeller med flat hæl. Økonomisko hadde bare høye, og din sko hadde vel en flaqt modell. Ekspeditørene var enige med meg da, de hadde heller ingen argumenter for sånne hæler. Neste gang skal jeg sjekke litt mer på H&M. Men vi endte da med sko som både snuppa og jeg var fornøyde med=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå