Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Hun jobber og står i dagen lang. Rekker ikke å sitte stille i det hele tatt når hun kommer hjem fra jobb heller. Jeg har flyettet ut, men har yngre søsken som krever ganske mye. Pappa hjelper ikke til i det hele tatt. Han er bare i dårlig humør når han kommer hjem fra jobb fordi han har mye stress på jobb, så han kjefter og smeller med dører. Klager over alt, bare fordi han må legge skylden over på andre når han tenker på alt han har å gjøre på jobb. Han sitter bare å ser tv og sover hele kvelden. Får matpakke ferdigsmurt hver morgen og hjelper ikke til med noe. Jeg har prøvd og tatt det opp flere ganger før, men da blir han bare rasende på meg, og det går utover henne det også. Ser at mamma her helt utslitt. Hun har ikke sett lykkelig ut på lenge. Det er så vondt å se!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Huff... Det høres akkurat ut som min mor, men hun har heldigvis bare ett barn i huset (og det er pappa...) Han kan være helt ufordragelig noen ganger. F.eks. så kan mamma ha vasket hele huset mens han har vært på tur i marka med bikkja. Når han kommer hjem slipper han bikkja rett inn (selv om hun er full av gjørme) og gidder ikke tørke opp eller noe som helst. Blir dritsur om mamma ber han om å støvsuge osv. Hva med å invitere BARE HENNE med på en tur eller noe? Så får hun koble av. Om det ikke lar seg gjøre så vis henne ofte hvor stor pris du setter på henne!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 Så dumt din mor også har det sånn. Jeg er desverre ikke så flink til å vise følelser og skryte av min mamma, dette tror jeg også kommer av at jeg aldri har følt at pappa har godtatt at jeg er følsom. Han er ganske kald synes jeg. Jeg skal tenke på det med å ta henne med på noe for å koble av litt. Tusen takk for godt forslag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå