Molait Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Vært på ul du og ja? Stemmer det:) Holder så mye bedre oversikt inne på snartmamma;) Ja hvor blir det av deg der inne? Må jeg virkelig komme hjem til deg og sitte siden av deg ved pc å guide deg gjennom?? Kom deg inn nå. Lag deg en gmail adr. Gmail er uansett mye mer stabil synes nå jeg. Og litt greiere å gi fra seg enn en hotmailadr.... Også lager du deg konto der med den. Dersom du skulle trenge noe hjelp er msn'n min nicket mitt @hotmail.com. så er det bare å spørre:) Er ikke på alltid da men.... Hvordan gikk det på ul? Har du lagt ut tråd? Ikke sett jeg. Min ligger ute på 2 tri:) Ligger vel på ord-ul-tråd på terminklubb og. Ikke sett om din ligger der jeg...
Helverine Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Hei du Ikke vært på ul enda, skal på fredag Mm, skal få laget meg en gmail adr og komme meg inn der jeg også ;o) Nå skal jeg lese ul-tråden din
Molait Skrevet 15. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2009 åååå utfra hjerteslaga ja. Leste du venta gutt jeg..hehe.
3smaa Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Hei jeg henger med dere for å fortelle Helverine at jeg også skal til UL på fredag, 20.nov. Når har du termin og hvor skal du føde? Gratulerer Molait med frisk jente )
Helverine Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 Hei Gutt04+Aprilspire Jeg har termin 16.april, foreløpig, og skal føde på Rikshospitalet Hvor skal du føde? Har forresten ei jente født i -04 ;o)
3smaa Skrevet 16. november 2009 #6 Skrevet 16. november 2009 Har foreløpig termin 20.april, Jeg skal føde på føderiket som tilhører Riksen. Når tid har du time kanskje vi møtes der nede, jeg har time kl:11.00 Koselig å se at vi er ganske like )
Helverine Skrevet 16. november 2009 #7 Skrevet 16. november 2009 Jeg har samtale med Føderiket ut i desember en gang faktisk Kanskje vi ender opp der samtidig, hvis jeg velger å føde der ;o) Jeg har ul-time 13:30 fredag, så spørs vel om du er der enda da
3smaa Skrevet 16. november 2009 #8 Skrevet 16. november 2009 Det er veldig koselig på føderiket, jeg kjenner ingen som har født der. Da jeg var der så følte jeg meg som hjemme og derfor takket ja til tilbudet. De vil ikke sette time til kontroll før jeg har vært på UL og sett at alt er bra med babyen og at det ikke er mere enn en. Lykke til på UL og samtalen med Føderiket )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå