Gå til innhold

gravid,jobb å stress før jul..


trine beathe

Anbefalte innlegg

hei heei.. =)

da e æ innpå her igjen=) har hatt to spontan aborter før,så e nervøs for at d skal skje igjen.. men prøve å tenk positivt å slapp av så langt d går.. !! har vert på tilig UL,å så at d va en liten spire der. d va godt å sjå,ska følge opp me UL hver 3 uke fram t 12 uke...

 

men, d som stresse mæ litt e jobb.. æ jobbe som frisør å no mot jul e d fullt kjør å masse stress å stå hele dagen..

kjent litt på d før helga no da va d fulle lister tor-fre-lørd. hadd nesten lyst å grin før de 3-4 siste kundan på lørdag kom for æ va SÅÅ trøtt å sliten..

mått lås mæ inn på do å legg mæ ne på gulvet i 2 min. for æ klart itj å stå mer.. bynne å merk så godt me d å ver trøtt no,å fort sliten..

lure litt på kors andre har d i forhold t jobb å om dåkk har stressende jobber!??

må nesten si t daglig leder at æ ikke kan ha så my stress før jul. men d går jo utover lønn siden vi jobbe på provisjon(+times lønn) ,så må vel finn en løsning her...

 

ellers glæde æ mæ masse å håpe d går bra denne gangen ,ska fortelle foreldre på julaften så langt d går.. he he..

 

håpe d går fint for alle dåkk som les dette .. <3

 

-trine -

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei og gratulerer!!

Jeg er 5+6 i dag og er utrolig kvalm hele dagen. Det er helt forferdelig, jeg var ikke sånn sist (har en på tre år), så det tyder j kanskje på et annet kjønn nå... :-) Men jeg må ringe legen i morgen tidlig og prøve å få meg sykemelding, klarer så vidt å komme meg opp av sengen og bort til sofaen her. Helt forferdelig å gå med oppkastet i halsen hele dagen lang. Jeg har ingen energi og vil sove hele tiden. Herregud, dette ble rene klagesangen, men det er litt tøft akkurat nå. Jeg er jo selvfølgelig glad da! Kjempeglad! Fortalte det til mamma i dag og det var stor jubel! hurra!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huffa dæ, hørtse ikke morsomt ut da... har heldivis sluppe unna kvalme enda. (bank ii bordet) , men e vest trøtthet å sliten jah..

får sje å vurder utover ukan her no..

så arti når man ska fortæll d ja.. ska prøv å vent litt enda æ da. men glæde mæ..

håpe du føle dæ litt bedre etterhvert da..at kvalmen avtar litt..

ett emne t e at æ synes d e litt ekkelt å ligg på magen, veit jo at d ikke skade d i magen,men man føle at man gjør nå galt læll.. kansje d e bare æ som har d sånn... he he.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei! jeg og! lå på magen og puslet puslespill med junior før i dag og det var som å ligge på en liten ballong. Det er jo altfor tidlig, men føles rart for det! he he.

 

 

 

 

 

 

 

har endel kjente her og vil ikke si noe enda skjønner du! derfor er jeg anonym litt til!

(samme anonym som over)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med provisjonlønn hvis du blir sykemeldt? Jeg ville tatt en tur til legen og hørt om sykemelding noen % i stedet for å ordne mindre stress med daglig leder. I hvert fall hvis det kan gi bedre lønn for deg... Viktig å tenke på seg selv i denne situasjonen. Høres ikke noe kjekt ut at du har hatt to sa tidligere, enda viktigere å tenke på seg selv... Egentlig litt dumt at man må tenke så mye på pengene og i denne situasjonen. Vi har det også veldig hektisk på jobb, og spesielt med forkjøla og svineinfluensa smittede... Kjenner et snev av dårlig samvittighet når jeg har gått hjem tidligere på grunn av kvalme og trøtthet...men jeg har ikke noe valg...Har forresten gitt beskjed til sjefen, og hun var ikke spesielt fornøyd, gratulasjonen satt langt inne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...