Gå til innhold

Kommer til å bli å kritisert her nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samvær og flytting. Jeg trives ikke her jeg bor. Bf og jeg har aldri bodd sammen etter at barnet ble født. Jeg har nå vært sammen med en annen mann i 3 år, men det er avstand. Jeg vil så gjerne flytte med han og siden ikke jeg trives her så vil jeg gjerne flytte til han. Saken er det at bf bor en halvtime med bil unna nå. Men flytter jeg blir det 4-5 timer. Men han har barnet vårt kun annenhver helg og ferier, ikke en en ettermiddag i uken, ingenting utenom, ingen engasjement i bhg, eller livet hans generelt. Kona hans liker ikke tanken på at han har barn med en annen, behandler barnet vårt helt anderledes enn deres felles barn. Er det stygt av meg å flytte for å bli lykkelig istedet for å være alene på et sted jeg ikke kjenner noen, eller er det noe jeg kan gjøre? Barnet er 4 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du blir lykkelig eller ikke vet du ikke før du har prøvd, men det ville være dumt å ikke ta sjansen...

Ønsker deg lykke til. Prøv å få til et godt samarbeid med far selv om det blir lengre reisevei.

Skrevet

Syns ikke 4-5 timer er så ille å frakte barnet når det bare er annenhver helg. Man bytter jo som regel på å hente og bringe. Syns du skal flytte, jeg. Høres ut som du ikke har det så bra der du bor nå, og trivsel er jo alfaomega her i livet. Vet mange som bor lengre ifra hverandre, og som får det til og funke. Handler jo mest om hva man gjør det til selv!

Lykke til!

Og selv om det er 4.5 timer med bil, er det vel antagelig andre transportmuligheter som går raskere og? :)

Skrevet

Takk :) Samarbeidet med far forsvant den dagen han fant hun som nå er hans kone. Så er også en av grunnen til at jeg vurderer dette. Men det vil bli sett på som at jeg er vanskelig og at jeg vil få all skyld. Så det er vanskelig for jeg vet han vil få meg til å gå gjennom mye. Far lovet å stille opp hele veien, hjelpe til med "barnevakt", engasjere seg, osv, men dette har ikke skjedd. Jeg og kjæresten min har klart et avstandsforhold i 3 år nå, så det er noe jeg virkelig vil satse på. Han har også barn, så en av oss må flytte. Og siden jeg mistrives så sterkt så føler jeg at det er det rette at vi flytter til han så vi ikke skal mistrives sammen.

HI

Skrevet

Høres helt greit ut dette HI. Flytt og få et bedre liv du.

Lykke til!

Skrevet

Hei HI:)

Jeg flyttet også et stykke unna BF for å bo sammen med kjæresten min. Her har det ikke vært det store engasjementet fra BF. Sjelden han klarte å følge opp helgene sine.

Men etter at vi flyttet har alt blitt mye bedre:)) Jeg og datteren min har det kjempebra!! Samværet annenhver helg går utmerket!:) Han gleder seg nå til å ha datteren sin:)

Vi deler på kjøringen. Møtes på halvveien vi da. Blir litt kjøring, men det er verdt det:)

Her er det 2 1/2 time reisevei ca. :)

Lytt til hjertet ditt og flytt du:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...