Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Vi ska ha vielse kl.15.00 og fotografering kl.16.00 vilken tid passer det med middag då? Noen som vet noen bra dj eller live musikk i bergen, veldigt romantiskt da? Jeg vill ikke ha massa styggt dj utstyr framme på festen noen som vet om noen som ikke har massa utstyr? Er det normalt at tvile på kjolen man har valgt? jeg var helt forelsket i den första gången jag prøvde den men nå føler jeg ikke det samme lengre? er det normalt eller har jeg valt fel kjole? Håper noen har svar til meg=)
Hippomama Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 passer vel bra å ha middag i17.30-18.00 tiden...alt ettersom hvor langt det er mellom fotografen og lokalet... vi skal bruke DJ booking, og er veldig fornøyd med valget...de er veldig imøtekommende og greie å ha med å gjøre du gir bare djèn en spilleliste, men liste over sjangre som han skal spille innen, og da trenger du ikke bekymre deg mer for det...djèn er ganske diskre tror jeg,,,de har vanligvis svarte bord de står bak, som ikke vises noe godt, det er vel bare i spesielle tilfeller at noen vil ha noe forran bordet,så de vises mer...også har de jo lyd og lys da, men det må jo til jeg føler det akkurat samme ang kjolen min...den er NYDELIG, men ser så mange andre kjoler som er kjempe fine på andre folk...jeg er veldig fornøyd med kjolen min, men ser fortsatt på andre kjoler.
Hippomama Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 passer vel bra å ha middag i17.30-18.00 tiden...alt ettersom hvor langt det er mellom fotografen og lokalet... vi skal bruke DJ booking, og er veldig fornøyd med valget...de er veldig imøtekommende og greie å ha med å gjøre du gir bare djèn en spilleliste, men liste over sjangre som han skal spille innen, og da trenger du ikke bekymre deg mer for det...djèn er ganske diskre tror jeg,,,de har vanligvis svarte bord de står bak, som ikke vises noe godt, det er vel bare i spesielle tilfeller at noen vil ha noe forran bordet,så de vises mer...også har de jo lyd og lys da, men det må jo til jeg føler det akkurat samme ang kjolen min...den er NYDELIG, men ser så mange andre kjoler som er kjempe fine på andre folk...jeg er veldig fornøyd med kjolen min, men ser fortsatt på andre kjoler.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 åh takk for svare ditt=) då ska jeg kontakte DJ booking. tror du vi trenger å oroa oss for kjolene våres eller tror du det blir bra til slutt? usch hater følelsen av at jeg kanske har valgt feil.=(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå