Nummer 3 kom i november :) Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Ca 1000, av og til litt mer hvis det er noe spesielt som Playstation, Nintendo Ds o.s.v...
Mille** Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 Det varierer veldig! Kommer an på hva de trenger. I år blir det ikke så mye egentlig. Ca. 800,- kanskje? Er ikke viktig at det de får koster det samme, men i år blir det nok veldig likt allikevel. )
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 I år har vi brukt ca. 1300kr på hver:)
Gjest Skrevet 15. november 2009 #5 Skrevet 15. november 2009 Her er jenta 20 mnd, så prisen er ikke såå viktig. Kjøper det hun trenger eller har lyst på. Men blir iallefall over 500. Kjøper ofte litt smågaver fra katten og Nissen og, så ikke mer enn 1000:)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 15. november 2009 #6 Skrevet 15. november 2009 i år blir det ca 1200 kr på hver.
Gjest Skrevet 15. november 2009 #7 Skrevet 15. november 2009 Vil tro vi ender på ca 1000-1500 kr til hver av de to eldste (5 og 7 år), litt mindre på han på 2 år (600-700 kr kanskje?) og om vi kjøper noe til vesla på 4 mnd, så blir det bare noe symbolsk fra guttene for en hundrelapp eller så. Grunnen til prisforskjellen, om noen tar anstøt av den, er enkelt og greit at vi aldri har brukt mye penger på julegaver når de har vært helt små (de skjønner jo ikke noe av det da likevel), og heller bruker mer når de blir større og virkelig ønsker seg litt dyrere ting. Nå alle blir store, vil vi selvsagt bruke omtrent like mye til hver av dem.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 15. november 2009 #8 Skrevet 15. november 2009 Prisen er ikke viktig, men heller noe han er interessert i. Jeg bruker ca 500-700,- på klær - men dette blir delt opp i 2 siden han har bursdag to uker etter jul. Klær blir kjøpt såpass stort at han har det en stund. Så får han leker eller noe nyttig til jul og bursdag, eller slår sammen til ett ifh til pris. Ifjor fikk han seng, til ca 1600,- Da fikk han den til bursdagen den 05.jan. Og da fikk han biltema-motorsykkelen til jul. I år vet jeg ikke hva jeg skal gi, men vurderer å gi lekekjøkken til bursdag og noe verktøy/mekketing til jul. Av den enkle grunn: Vi skal reise opp til familien min og kjøre i 10t. Å ha et såå stort lekekjøkken i en bil som bilr fullstappet fra før av er IKKE gunstig. )
hippopotamus! Skrevet 15. november 2009 #9 Skrevet 15. november 2009 ca 200 til eldste og litt mer til minsta. Tror hun skal få dukkevogn og så blir det litt dyrere siden jeg er ganske kresen på vogner Men eldstes kalender er dyrere enn mistas så det går opp i opp prismessig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå