Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Leyla?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heter selv Linda så ville ha noe på forbokstaven min. Vet dere om noen sjeldne jentenavn på L ? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke?

Luna

Lydia

Lucie

Lilje

Linnea

Skrevet

Leyla er helt nydelig! Luna likte jeg også kjempegodt:-)

Betyr ikke La Luna "måne"?

Skrevet

Takker for svar :-) Synes også Leyla er kjempe fint og begynner nesten å venne meg litt til det navnet, var bare en kamerat av meg som sa at Leyla ikke var noe fint navn men hva vet vel gutter uansett.. Jeg tok meg nær av det siden hans mening betyr noe men gidder ikke å høre på han..

Skrevet

Fint navn! Luna betyr måne ja.

Skrevet

Leyla er kjempefint! Gutter er så teite :-)

Skrevet

Tusen takk :-) Ja gutter kan være teite innimellom også tåler vel vi gravide jenter mindre også :-P

Skrevet

Leyla var kjempe fint :-)

Skrevet

Syns og Leyla var fint, aldri hørt det navnet før faktisk, men minnet meg om Keyla for jeg vet av ei som heter det. Leyla var liksom en fin vri på Laila :)

Skrevet

gutter har ikke peiling, hehe! Bare kall engelen din for Leyla så lenge du liker det selv:-) Utrolig fint navn:-)

Skrevet

Leyla er veldig fint, syns jeg. Liker også Leana veldig godt.

Skrevet

du spør og jeg kommer med svar:) Syntes det minte meg veldig om prinsesse Leia fra Star Wars. Litt sånn krigerprinsesse aktig. Men for all del:)

Skrevet

Leyla var vakkert =0) Likte også lydia men leyla var desidert best,også såpass at det er mulig det ikke blir fem i samme klasse med samme navn...Hvis du skjønner...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...