Gå til innhold

Noen fra Fredrikstad her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er det flere mødre som går hjemme med barna sine i Fredrikstad eller Sarpsborg området? Noen som kunne tenkte seg og kanskje fått til ett treff?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor i rygge, men flytter snart til Fr.stad igjen :) Har en på 4 og en på 1 år.

Skrevet

Så koselig :) Hvor i Fredrikstad skal du flytte til?

Har ei jente på 18 mnd. Hadde vært koselig og trefft andre med barn på samme alder. :)

  • 2 uker senere...
Skrevet

Er ei alenemor på 22 med lita datter på 2 år:) bur på vikane, 15-20 min fra fredrikstad sentrum:) Kunne gjerne tenke meg å få til eit treff for eg kjenner ikkje så mange her:)

Skrevet

HAdde vært super kult å startet noe treff greier i fr.stad inimellom. både med og uten barn :)

  • 1 måned senere...
Skrevet

Det hadde vert kjempe artig å få til eit møte:) Er alenemor på 22 med ei lita tulle på 2:) har ikkje så mange kjente i området så hadde vert fint å møte fleire med unger kanskje i samme alder:)

  • 3 uker senere...
Skrevet

Mamma_mia08 , kan møte deg når du har tid jeg ;)

 

Klemmepå, fra Christina (Kikka)

  • 3 måneder senere...
Skrevet

Jente på snart 21 som bor på Gressvik i Fredrikstad. Har en sønn på 14 måneder. Født 30. april -09 Prøvde å få til noe treff i fjor, men det ble aldri noe av! hehe :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...