mamma_Mia08 Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Hei. Er det flere mødre som går hjemme med barna sine i Fredrikstad eller Sarpsborg området? Noen som kunne tenkte seg og kanskje fått til ett treff?
Glad_mor_85 Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Bor i rygge, men flytter snart til Fr.stad igjen Har en på 4 og en på 1 år.
mamma_Mia08 Skrevet 21. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2009 Så koselig Hvor i Fredrikstad skal du flytte til? Har ei jente på 18 mnd. Hadde vært koselig og trefft andre med barn på samme alder.
mamma_Mia08 Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2009 Er ikke så ofte her, legg meg til på msn om du vil [email protected] Jeg bor på Rolvsøy
1mor Skrevet 14. desember 2009 #6 Skrevet 14. desember 2009 Er ei alenemor på 22 med lita datter på 2 år:) bur på vikane, 15-20 min fra fredrikstad sentrum:) Kunne gjerne tenke meg å få til eit treff for eg kjenner ikkje så mange her:)
Glad_mor_85 Skrevet 19. desember 2009 #7 Skrevet 19. desember 2009 HAdde vært super kult å startet noe treff greier i fr.stad inimellom. både med og uten barn
1mor Skrevet 12. februar 2010 #8 Skrevet 12. februar 2010 Det hadde vert kjempe artig å få til eit møte:) Er alenemor på 22 med ei lita tulle på 2:) har ikkje så mange kjente i området så hadde vert fint å møte fleire med unger kanskje i samme alder:)
Jenta112 Skrevet 1. mars 2010 #9 Skrevet 1. mars 2010 Mamma_mia08 , kan møte deg når du har tid jeg Klemmepå, fra Christina (Kikka)
Pernille19 Skrevet 24. juni 2010 #10 Skrevet 24. juni 2010 Jente på snart 21 som bor på Gressvik i Fredrikstad. Har en sønn på 14 måneder. Født 30. april -09 Prøvde å få til noe treff i fjor, men det ble aldri noe av! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå