Norwegian by injection Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 av "babysyken" he he! Fikk kose lenge med en 3 dager gammel liten jentebaby...noe så nusselig! Uff jeg må skjerpe meg, he he!
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Er det noen vaksine man kan få for den syken tror du?
Mille** Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 Åååååå, jeg vil og!! Kan bli tante hvilken dag som helst nå til ei lita snulle, gleder med veldig til å kose med den lille......og levere den tilbake når den har bæsja eller er sulten, hehe....Blir nok ikke smittet av babysyken.....tror jeg. ;o)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Realitetspåminner; graviditetsplager (om man er som meg) ammevondt, praktisk ammetøy, nattevåk, eller i det minste nattmat på baby, enda fler å dele oppmerksomheten sin på når man gjerne vil gi alle alt, vedheng nesten hele tida, merke nytt behov for å støvsuge hele tida når de begynner å åle (jepp det er der jeg er nå, haha), mat, bæsj, melk, bæsj, får h*n for mye, for lite, nok??, følges opp med aktiviteter og skolearbeid etterhvert, ... jeg jobber litt med fornuften min, for jeg kjenner (og det er totalt uforståelig så kjipe svangerskap jeg har hatt og så overraskende vanskelig overgangen fra 1 til 2 barn var) meg litt smittet jeg også...
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 15. november 2009 #5 Skrevet 15. november 2009 å det blir jeg også av slikt.... får lyst på en til når jeg rydder vekk klærne som er blitt får små, får tårer i øyna av slikt.... men tassen er bare 3.5 mnd så må nok vente litt... men gleder meg til neste svangerskap allerede
Norwegian by injection Skrevet 15. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. november 2009 Thanks for the wake-up call Yaddaline LOL!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. november 2009 #7 Skrevet 15. november 2009 ;oD Her "hjelper" det at mannen overhodet ikke vil ha fler (om det ikke skulle skje uhell da, men man passer jo på, hehe). Får ikke om jeg vil engang *fnis*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå