Gå til innhold

Ble smittet i dag tror jeg :-(


Anbefalte innlegg

Skrevet

av "babysyken" he he!

 

Fikk kose lenge med en 3 dager gammel liten jentebaby...noe så nusselig! Uff jeg må skjerpe meg, he he!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen vaksine man kan få for den syken tror du? ;)

Skrevet

Åååååå, jeg vil og!! Kan bli tante hvilken dag som helst nå til ei lita snulle, gleder med veldig til å kose med den lille......og levere den tilbake når den har bæsja eller er sulten, hehe....Blir nok ikke smittet av babysyken.....tror jeg. ;o)

Skrevet

Realitetspåminner;

graviditetsplager (om man er som meg)

ammevondt,

praktisk ammetøy,

nattevåk, eller i det minste nattmat på baby,

enda fler å dele oppmerksomheten sin på når man gjerne vil gi alle alt,

vedheng nesten hele tida,

merke nytt behov for å støvsuge hele tida når de begynner å åle (jepp det er der jeg er nå, haha),

mat, bæsj, melk, bæsj, får h*n for mye, for lite, nok??,

følges opp med aktiviteter og skolearbeid etterhvert,

 

... jeg jobber litt med fornuften min, for jeg kjenner (og det er totalt uforståelig så kjipe svangerskap jeg har hatt og så overraskende vanskelig overgangen fra 1 til 2 barn var) meg litt smittet jeg også...

 

Skrevet

å det blir jeg også av slikt....

får lyst på en til når jeg rydder vekk klærne som er blitt får små, får tårer i øyna av slikt....

 

men tassen er bare 3.5 mnd så må nok vente litt...

men gleder meg til neste svangerskap allerede

Skrevet

Thanks for the wake-up call Yaddaline LOL!

Skrevet

;oD

Her "hjelper" det at mannen overhodet ikke vil ha fler (om det ikke skulle skje uhell da, men man passer jo på, hehe). Får ikke om jeg vil engang *fnis*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...