Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Lurer så på hva jeg skal finne på til mamma og pappa. De har liksom alt. Så satt jeg å tenkte på at jeg har lyst til å gi dem noe som gjør at de må koble ut og finne på noe sammen. Kikket litt på flybilletter. Fant noen til london til våren, 1 uke. Men jeg har jo ikke penger til å kjøpe opphold til dem også.. Er det dumt å kjøpe flybilletter, å så må de finne hotell selv? Evt. har jeg spa eller tur med colorfantasy på listen også. Noen som vil komme med innspill her? ) Gaveprisen blir på ca. 2000 kr.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Ville bare si at Fantasy/Magic i kjempefine båter:)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 Kommer litt an på økonomien til foreldrene dine... Og om det passer med jobb. Ville kanskje ikke kjøpt noen fastlåste billetter. Har du eventuelt noen i familien du kan gå sammen med, og betale fly og hotell og gi dem det i en pakke? Jeg og mine søsken har ved to anledninger gitt reise i gave til mine foreldre, har visst på forhånd at det går greit å få fri fra jobb på gitt tidspunkt, og har betalt flybilletter, hotell m.m. og laget en fin presentasjonsmappe til dem pakket inn på julaften, med bilder og info om stedet de skal til:) Spa høres deilig ut, da kan du jo betale hele summen selv med 2000,- for oppholdet, og så er det helt frivillig om de selv vil betale for massasje og annen behandling. De kan jo ha et like fint opphold selv om de skulle velge det bort.... Opplevelsesgaver er i hvert fall alltid en suksess i vår familie. Du kan også kjøpe gavekort på favorittrestauranten deres, så de kan få en helaften med flere retter, vin osv.... Da er jo 2000,- nok i massevis, og det er en hyggelig kveld de selv kan ta når de har tid og lyst...
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Ja de båtene er kjempeflotte ) Er bare litt usikker fordi de har vært på så mange turer med dem allerede. Ja du mener bestille på spahotell, så bestemmer dem selv om de vil ha noe behandling? Ikke så dumt.. Kino og middag er også en idè.. Går sammen med brødrene mine, men de går på skole, så de kan ikke bidra med så mye. Ellers er det ingen andre å spør.. Takk så mye for forslag og innspill )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå