Gå til innhold

Noen som har hatt dårlige erfaringer med lakserolje?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle innleggene jeg leser her er stort sett positive til lakserolje, og jeg får inntrykk av at de fleste har gode erfaringer og at det funker. Men samtidig har jeg jo hørt alle advarslene om både styrtfødsel og morkakeløsning...

Nå er jeg på overtid, har masse maserier, kjempe kraftige kynnere dagen lang, slimproppen har gått og har 2 cm åpning. Men allikevel kommer ikke babyen. Og jeg regnet nettopp ut at jeg tilsammen har brukt ca 4500,- på modningsakupunktur de siste 8 ukene!! Så derfor lurer jeg nå på dette med lakserolje, selv om jordmor har fått meg til å love å ikke gjøre det.

Jeg vil gjerne høre fra dere som har brukt det selv, eller som kjenner noen. Jeg vet jo hva jordmødrene etc sier... men hva med dere gravide?? Hvilke dårlige erfaringer har dere? Føler at jeg trenger å høre begge sider før jeg klarer å bestemme meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil også gjerne vite noe om dette, jeg har gått så veldig på overtid før og får store barn........regner med det er olje som du drikker ikke sant? Eller er det rektalt? Og hvorfor skulle jordmødrene være imot det, vet du noe om det?

30+1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...