Gå til innhold

Hva skal deres 4/5 -åringer få til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som har bestemt dere .-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta her blir 4år i januar og hun skal bl.annet få et stiga akebrett og smålego. Lurer også på om hun skal få en sparkstøtting da det er mye snø her vi bor..:)

Skrevet

4 åringen får skøyter og barbiedukke.

Skrevet

Hun får en cd spiller med mikrofoner til, sikkert noe klær, og i tillegg får hun og storesøster playstation buzz med spill. :o)

Skrevet

skøyter var en god ide!

er gutt jeg har :-)

Skrevet

Muligens Nintendo DS

Skrevet

Gutten min på 4,5 får trolig lego og klær. Men han er også veldig glad i å "hjelpe til", så jeg vurderer å kjøpe en liten verktøykasse med litt fortskjellige verktøy (ordentlige saker altså). Også utstyre han med planker og spiker selvfølgelig ;)

Skrevet

moro for han det:-)

Skrevet

Min, som akkurat ble 5 år, får slalom ski av oss. På ønskelista hans står bakugan, star wars lego, vanlig lego, bøker, dinosaurfigurer (store), insektsboks, hobbysaker, jakten på den forsvunne diamant, monopol, penger til ferie (han skal til legoland i sommer sammen med faren), klær og hockey hjelm.

Skrevet

4-åringen vår får nok delar/påbyggingssett til Duplo-tog. Han ønskar seg alt av duplo (alt han ikkje har frå før + ein del av det han har frå før i tillegg...), er ikkje heilt klar for smålego enno.

Skrevet

5åringen får nintendo d/s av bestefar iallefall... vi er midt i huskjøp så det blir bare noen småting fra oss, og ny seng.. stønn..kjedelige altså. hehe.

Skrevet

Antageligvis en skipakke med mindre noen besteforeldre trår til der. Hvis ikke blir det nok hvertfall en Mushabelly og ScoobyDoo søpkelseshus. Har ikke hørt om annet de siste måndene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...