malin_lotta Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 er prøvere. har eggløsning i dag.:/ hadde sex sent onsdagsnatt, og regner med det var for tidlig:/ så da er vel håpet ute denne mnd også.4 dager før er vel ikke mye og satse på, så er så lei meg. snart prøvet 1 år nå( noen som har blitt gravide 4-5 dager før el??
Musemor med tre søte små Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Jeg hadde sex 5 dager før eggløsning når jeg ble gravid sist. Lykke til
mammatetogansketette:)) Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 Uff ja, samma her.... prøvde over et år vi også, hadde jo bare 7-8 "reelle" prøveperioder siden han var borte nesten halvparten av de... men slo til til slutt.. nå er det på`n igjen Og ja, er mulig å bli noen dager før el, leste til og med en undersøkelse eller noe som sa at faktisk blir ganske få gravide akkurat under el, iflg. terminen de gravide fikk etter ul ble veldig mange derimot gravide i dagene FØR el! Husker ikke hvor jeg leste dette, men---- interessant må jeg si!
malin_lotta Skrevet 15. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2009 håper jeg er like heldig da. er så frustreranes at han er på jobb.har han vvært hjemme,kunne det har sjedd..og vente en hel måned til. er lang tiiiid det. jeg vil så gjerne være gravid nå. håper så det har klaffet.men skulle gjerne hatt el på tors istede f.eks.
zadine Skrevet 15. november 2009 #5 Skrevet 15. november 2009 vet hva du mener, er selv på sjøen, så det er ikke alltid det klaffer. Denne pp så reiser jeg 24 nov, og så har jeg EL en gang mellom 25 og 27 nov etter syklusene mine. 27 hvis jeg har 28 dagers syklus. Men de siste pp har jeg hatt 24 og 26 dagers sykluser, så da kan det hende at vi kan få det til... Prøver å ikke miste motet lykke til:-)
spirehåp Skrevet 16. november 2009 #6 Skrevet 16. november 2009 er sååå med på denne så kjedelig altså.... vi har også ca gått glipp av ca halvparten av alle pp, tiden siden vi startet er jo dobbel så mange måneder. så føles jo lett som en evighet. Man innbiller seg jo at man har prøvd lengre enn det man har også!!! og er jo også kjedelig å ha el når en er alene!!!!! man føler det så bortkastet også har man liksom ikke en måned å miste... Hadde jeg bar visst dette før vi startet prøvinga!!!! vi har også kranglet en del rundt dette med sykluser og prøving, det har ikke akkurat gjort det lettere
spirehåp Skrevet 16. november 2009 #7 Skrevet 16. november 2009 og håper at spermen holder seg lenge og venter på egget ditt!! det er jo mulig..
malin_lotta Skrevet 16. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 16. november 2009 tror vi føler det ganske likt ja spirehåp. ha krangla litt vi og...mest fordi jeg blir så sur og skuffet,når el er når han er borte. håper det har skjedd her men. kjente kraftige sting på fredag men. håper det var el da, men hadde mye mensmurring i går da.og masse utflod.
spirehåp Skrevet 16. november 2009 #9 Skrevet 16. november 2009 ja det går litt opp og ned, i perioder er jeg jo bare så glad vi er sammen ved el, så vi liksom er med i gamet, men frustrerende når det ikke klaffer.. og noen ganger har vi regnet ut at det skal gå akkurat, også har syklusen min plutselig begynt å "kødde seg", det har vært det mest frustrerende.. denne måneden klaffer det at vi er sammen ved el, men kjenner jeg blir nervøs allerede, fordi jeg vet at vi ikke får prøvd i desember.. ekstra press liksom. så går det ikke nå blir neste gang januar og sånn regner jeg fremover får dere prøvd neste gang dersom det ikke skulle gå? tvi tvi
malin_lotta Skrevet 16. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 16. november 2009 vet ikke enda. vet ikke hvordan det blir i jula eller enda. håper vi får en fin julegave vi begge to!! aller heldst nå, så har vi sluppet og tenke på det...savner så og ha baby i magen,sukk...begynn og bli litt redd og..hadde en betenlse i livmora for 1 år siden...legen sa det kunne bli litt vanskelig og bli gravid,men håper det ikke er tilfelle her. sjyltes bakterier, hadde det vært klamydia jeg ha, har alt håp vært ute,. var heldigvis ikke det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå