Gå til innhold

kult: nå kom slimproppen...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hehe.. skulle bare på do, også sjekker jeg jo alltid, og der på papiret, uten tvil; slimproppen :-)

 

jeg trodden den hadde gått siden jeg har blitt sjekket for modenhet (i helgen), og lege sa jeg var "litt" moden, tilsvarte en finger.. med det tenkte jo jeg at denne proppen måtte jo ha gått uten at jeg hadde merket det..?? men altså ikke!

 

Hadde termin for noen dager siden.. ble litt oppspilt nå, men vet jo at det alikevel kan bety at jeg må vente, og vente og vente.. men deilig med litt fremgang! Nå ønsker jeg all smerte velkommen!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihi, så bra.. Tror min kom nå i morges også! :) Tok meg selv i å juble når jeg så på papiret! Hehe... :) Har gått med masrier siden fredag, så satser sterkt på at det begynner å skje litt mer i dag...... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, er det ikke spennende.

 

Min fødsel startet med at slimproppen gikk 04/11 kl 18.

Kl 01:45 gikk vannet og kl 09:11 den 05/11 var min prinsesse ute...

 

Så du kan nok bare forberede deg litt på at smertene kan begynne å komme. Hold ut og pust godt. Le, spis og drikk masse før du drar til sykehuset. Benytt partneren din godt. Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten han..

 

M

 

emilie er 11dg gml

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det er ekkelt, men hvordan så den ut.. usikker på om min har gått eller ikke.. Etter modningssjekk forrige uke kom det masse brunaktig slim i flere omganger, men det har gott seg igjen.. Mye tykkere enn vanlig utflod.. Var det proppen tro? Skulle ønske jeg var i gang nå altså.. Grrrr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg var den helt blank og kom i tre omganger, den bare plutselig var der når jeg tørket meg.. merket ikke noe i forkant. Dagen i forrveien hadde jeg blitt sjekket for modning, blødde + litt etter kom det litt brunt ut.. men så ble alt vanlig, altså ikke noe tegn.

 

Men så, plutselig: slimproppen! Min var blank, litt langt tykt slim x3 på do (på str. med lillefinger'n hver gang) og ingen tvil om hva det var!

 

Men dette er jo som alt annet individuellt...

Jeg er her fortsatt.. ingenting mer har skjedd.. bare sterke kynnere i perioder... men snart vel; kommer smerten???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...